کد خبر:44393
پ

سازمان لیگ نوکر بی اختیار پرسپولیس | باشگاه هوادار درخواست خیالی را تکذیب کرد

️در حالی که سازمان لیگ مدعی شده هوادار می خواهد در ورزشگاه دستگردی با حضور تماشاگر میزبان پرسپولیس باشد، یک منبع آگاه در باشگاه هوادار به طرفداری گفت به هیچ وجه خواسته این باشگاه میزبانی از پرسپولیس در حضور تماشاگران نیست. ️این شخص باشگاه هوادار در نامه ای که در تاریخ 15 اردیبهشت به سرپرست […]

️در حالی که سازمان لیگ مدعی شده هوادار می خواهد در ورزشگاه دستگردی با حضور تماشاگر میزبان پرسپولیس باشد، یک منبع آگاه در باشگاه هوادار به طرفداری گفت به هیچ وجه خواسته این باشگاه میزبانی از پرسپولیس در حضور تماشاگران نیست.

🔹

️این شخص باشگاه هوادار در نامه ای که در تاریخ 15 اردیبهشت به سرپرست سازمان لیگ نوشته فقط اعلام کرده میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین را حق مسلم خود می داند و در هیچ زمین دیگری غیر از زمین مجموعه دستگردی (پاس قوامین) حاضر به انجام مسابقه نیمه نهایی مقابل پرسپولیس نیست. سازمان لیگ اگر نامه ای از مدیران هوادار دارد که در آن از این سازمان خواسته اند تماشاگر در ورزشگاه باشد حتما نامه را منتشر کنند در غیر این صورت خواسته مورد علاقه خود به باشگاه هوادار نسبت ندهند.

🔹

️معلوم است وقتی سازمان لیگ به شورای تامین یا استانداری نامه می زند و برای برگزاری بازی با تماشاگر در شهرک اکباتان استعلام می گیرد، با برگزاری بازی در حضور تماشاگر در این ورزشگاه موافقت نمی شود.

پی نوشت: اقدامات اخیر فدراسییون فوتبال و سازمان لیگ به قدری نخ نما شده که آقایان از جانب خود، درخواست های خیالی به شورای تامین ارسال می کنند. درخواست حضور تماشاگران، درخواست باشگاه مهمان بوده و نه میزبان و طبیعیست که با این شرایط شورای تامین مخالفت خود برای برگزاری بازی در استادیوم مذکور را اعلام می کند. مگر بازی استقلال مقابل هوادار در همین استادیوم با تماشاگر برگزار شد که امروز سازمان لیگ به عنوان نماینده پرسپولیس، درخواست بازی با تماشاگر را مقابل هوادار مطرح می کند؟ اگر آقایان نامه مشابهی دارند که برای برگزاری بازی استقلال و هوادار هم چنین درخواستی به شورای تامین داده اند، آن را منتشر کنند.

البته از آقایانی که بازی استقلال و پیکان را در دستگردی بدون حضور تماشاگر برگزار کردند و به دلایل واهی بازی پیکان مقابل تیم محبوب خود را به آزادی و با حضور تماشاگران کشاندند، چنین اقداماتی اصلاً بعید نیست. مامور هستند و معذور!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید