کد خبر:10527
پ

رونمایی از حرکت تکنیکی حسین قدوسی در جوسازی علیه رسول پناه

حسین قدوسی دست راست محمدحسن انصاری فرد که بزرگترین ضربات مالی را به باشگاه پرسپولیس وارد کردند و با انبوهی از بدهی، باشگاه را به رسول پناه تحویل دادند، در جدیدترین جوسازی خود علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس و شخص رسول پناه، اقدام به انتشار یک استوری تکنیکی کرده که به نظر می رسد تائیدی بر […]

حسین قدوسی دست راست محمدحسن انصاری فرد که بزرگترین ضربات مالی را به باشگاه پرسپولیس وارد کردند و با انبوهی از بدهی، باشگاه را به رسول پناه تحویل دادند، در جدیدترین جوسازی خود علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس و شخص رسول پناه، اقدام به انتشار یک استوری تکنیکی کرده که به نظر می رسد تائیدی بر ادعای مدیربرنامه های بشار رسن باشد(او قدوسی را بیمار متوهم خوانده بود). قدوسی در حالی از منتفی شدن حضور چند بازیکن پرسپولیس صحبت کرده که گویی مقصر این اتفاق، باشگاه است. وقتی بازیکنی پیشنهاد مالی سنگین دارد، به سختی می توان او را مجاب به ماندن کرد و دو ستاره پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هنر مدیریت در این شرایط این است که از خروج آنها از تیم، حداکثر استفاده را کرده و درآمدزایی کند وگرنه نه شجاع قادر است چشمانش را بر روی پیشنهاد 1 میلیون و هشتصد هزار دلاری الریان ببندد و نه بشار رسن می تواند قید پیشنهاد یک میلیون و پانصد هزار دلاری القطر را رد کند.

 

رونمایی از حرکت تکنیکی حسین قدوسی در جوسازی علیه رسول پناه

اشاره حسین قدوسی به رقم قرارداد جدید بازیکنان استقلال نیز برای او دردسرساز شده است چرا که شنیده ها حاکی از آن است که این اعداد حقیقت نداشته است و باشگاه استقلال قصد دارد این موضوع را از طریق حقوقی و تحت پیگرد قرار داد قدوسی پیگیری کند تا او جو هواداری بین هواداران استقلال و پرسپولیس را با انتشار چنین ارقام جعلی متشنج نکند.

قدوسی به واسطه نزدیکی به چند کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی پرطرفدار پرسپولیس در چند سال اخیر بارها با مطرح کردن شائبه های تائید نشده، به ایجاد تنش و اختلاف بین هواداران دو تیم دامن زده است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار ستاره های پرسپولیس خواهد بود و آیا در صورت ماندگاری انها، حسین قدوسی از گفته های خود توبه می کند و از هواداران پرسپولیس بابت جوسازی علیه رسول پناه عذرخواهی خواهد کرد؟

 

او در بخشی از استوری جدید خود به تکنیک رسول پناه اشاره کرده و شاید بد نباشد از تکنیک زمان خودش و انصاری فرد نیز برای عقد قرارداد با استوکس و اوساگونا با جیب های خالی رونمایی کند یا تکنیک فراری دادن کالدرون را با جزئیات برای هواداران پرسپولیس شرح دهد تا هواداران بیشتر خائنین به بودجه باشگاه را بشناسند.

 

در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بسیاری از هواداران پرسپولیس نیز دل خوشی از او ندارند و حتی کانالهای هواداری پرسپولیس نیز بلافاصله پس از انتشار این استوری توسط حسین قدوسی، واکنش تندی علیه او داشتند.

 

پی نوشت: قدوسی روز گذشته نیز سعی داشت با جوسازی در پرونده فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، افکار عمومی را به سمت دیگری هدایت کند اما با انتشار تکذیبیه فسخ قرارداد عارف غلامی (مورد اشاره در استوری قدوسی) این حرکت او نیز ناکام ماند تا بار دیگر مشخص شود حق با مدیر برنامه های بشار رسن بوده و عده ای بیمار متوهم، سعی در تحریک هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را دارند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید