کد خبر:2310
پ

کدهای جنجالی رئیس سابق کمیته انضباطی | پای استقلال و پرسپولیس در میان است؟

عبداله شاه حسینی رئیس پیشین کمیته انضباطی با حضور در پخش زنده شبکه ورزش افشاگری جنجالی بزرگی را در مورد رشوه دادن به داور برای پنالتی گرفتن به سود یکی از تیمهای مشهور انجام داد. او با اشاره به اینکه کاپیتان وقت تیم ملی این موارد را اعتراف کرده و اعتراف وی مستند و ضبط […]

عبداله شاه حسینی رئیس پیشین کمیته انضباطی با حضور در پخش زنده شبکه ورزش افشاگری جنجالی بزرگی را در مورد رشوه دادن به داور برای پنالتی گرفتن به سود یکی از تیمهای مشهور انجام داد. او با اشاره به اینکه کاپیتان وقت تیم ملی این موارد را اعتراف کرده و اعتراف وی مستند و ضبط شده است، برگی دیگر از فساد پشت پرده در فوتبال ایران را ورق زد. در ادامه به دو مورد از مواردی که او مطرح کرد می پردازیم.

رصد کدهای جنجالی رئیس سابق کمیته انضباطی | پای استقلال و پرسپولیس در میان است؟

شاه حسینی با اشراه به اینکه بازیکنی که به رشوه دادن تیمش به داور اعتراف کرده یک کد برای افکار عمومی صادر کرد که تیم مشهور یا استقلال است یا پرسپولیس! چرا که در دوران ریاست شاه حسینی، جواد نکونام و سید جلال حسینی در دو مقطع کاپیتان تیم ملی بوده اند.

کد دیگری که او به افکار عمومی داد، گرفتن پنالتی در دقیقه 83 برای آن تیم خاص بود که با رصد بازیهای استقلال و پرسپولیس در چند سال گذشته به سه مورد پنالتی در دقیقه 83 رسیدیم که هر سه به سود پرسپولیس اعلام شده بودند.

 

پرسپولیس – نفت (3-0) | دیدار سوپرجام 97

صبای قم – پرسپولیس (0-2) | لیگ برتر 95

پرسپولیس – الجزیره (3-2) | لیگ قهرمانان آسیا 83

 

یکی دیگر از ادعاهای جنجالی شاه حسینی به پیشنهاد یکی از مدیران تیمهای مطرح تهران به دیگر تیم برای واگذار کردن نتیجه دربی بود. پیشنهاد از این قرار بود که اگر تیم مذکور که در اوضاع مالی بدی قرار داشت در دربی که برایشان اهمیتی نداشت، ببازد، مبلغ 80 میلیون تومان از طرف مدیرعامل رقیب به آنها پرداخت می شود اما این پیشنهاد پذیرفته نشد و در عوض، مدیرعامل پیشنهاد دهنده در فصل بعد، دروازه بان انها را جذب کرد!

در ادامه توجه شما را به مشروح صحبتهای شاه حسینی جلب می نمائیم.

پی نوشت: البته خود شاه حسینی در این خصوص نیز در مظان اتهام قرار دارد که چرا به واسطه قسم نامه ای که برای دریافت حکم قضاوتش دریافت کرده، فساد را دیده و سکوت کرده است.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهرداد 19 مه 2020 / 1:09 ق.ظ

    بعد اونوقت کدوم یکی از این بازیکنایی که شما اعلام کردید کاپیتان تیم ملی بوده؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید