کد خبر:18020
پ

رسول پناه استعفایش از پرسپولیس را تکذیب کرد: فقط عذرخواهی کردم نه استعفا

مهدی رسول پناه شایعه استعفای خودش از هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد. رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد خبر استعفای او اشتباه است. کار به لجبازی رسیده است. یحیی گل محمدی دو روز به وزارت ورزش اولتیماتوم داد تا مهدی رسول پناه را برکنار کند اما طبیعی است وزارت ورزش و جوانان نه […]

مهدی رسول پناه شایعه استعفای خودش از هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد. رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد خبر استعفای او اشتباه است.

کار به لجبازی رسیده است. یحیی گل محمدی دو روز به وزارت ورزش اولتیماتوم داد تا مهدی رسول پناه را برکنار کند اما طبیعی است وزارت ورزش و جوانان نه به خاطر اولتیماتوم گل محمدی بلکه به خطر اولتیماتوم و حرف هیچ مربی دیگری اقدام به جا به جایی در سطح مدیریت نخواهد کرد. اتفاقی که در زمان کالدرون هم رخ داد. کالدرون در زمان حضورش در پرسپولیس خواهان برکناری انصاری فرد، قدوسی و پیروانی شد اما وزارت ورزش زیر بار درخواست کالدرون نرفت و روی نام محمدحسن انصاری فرد ماند و حتی به انصاری فرد این اختیار را داد تا کالدرون را برکنار کرده و گل محمدی را به عنوان جانشین اش انتخاب کند. از این رو اگر وزارت می خواست به حرف سرمربی مدیران خود را جا به جا کند، امروز سرمربی پرسپولیس کالدرون بود نه یحیی و محمدحسن انصاری فرد و پیروانی هم همان موقع که پرسپولیس با کالدرون صدر جدول بود، از تیم کنار گذاشته می شدند.

اما وضعیت به گونه ای است که فشار برای برکناری مهدی رسول پناه در فضای مجازی افزایش یافته است. به گونه ای که طی چند روز اخیر در دو برنامه تلویزیونی به این موضوع پرداخته شده است؛ یک بار در برنامه فوتبال برتر و یک بار هم ظهر امروز که یکی از بخش های خبری تلویزیون از استعفای رسول پناه خبر داد. این درحالی است که رسول پناه هنوز استعفا نکرده است. تردیدی نیست که کار رسول پناه با پرسپولیس به پایان رسیده اما او نمی خواهد در این مقطع با استعفای خود یحیی گل محمدی را به عنوان فرد پیروز معرفی کند.

بر همین اساس نیز در پاسخ به خبرنگارانی که با او تماس گرفتند تا از صحت خبر استعفایش با خبر شوند تاکید کرد:

“چه کسی گفته من استعفا داده ام؟ من فقط عذرخواهی کردم و بیانیه ام برای عذرخواهی بود نه استعفا.”

حتی شنیده می شود او به دنبال این است تا با بیانیه ای شایعه استعفای خود را تکذیب کند.

به نظر می رسد رسول پناه طی چند هفته آینده استفا خواهد کرد اما روز استعفا و جدایی او از پرسپولیس امروز نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید