کد خبر:5055
پ

دو بازیکن اخراجی استقلال بخشیده شدند | بازگشت مدد جباری منتفی شد

پس از کش و قوس های فراوان در 24 ساعت گذشته در خصوص دو بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی، به نظر می رسد این مشکل حل شده و هر دو بازیکن مجوز حضور در تمرینات را دریافت کرده اند.   صحبتهای مدد جباری در خصوص اخراجش از استقلال   دو بازیکن اخراجی استقلال بخشیده شدند | […]

پس از کش و قوس های فراوان در 24 ساعت گذشته در خصوص دو بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی، به نظر می رسد این مشکل حل شده و هر دو بازیکن مجوز حضور در تمرینات را دریافت کرده اند.

 

صحبتهای مدد جباری در خصوص اخراجش از استقلال

 

دو بازیکن اخراجی استقلال بخشیده شدند | بازگشت مدد جباری منتفی شد

 

دو بازیکن اخراجی استقلال بخشیده شدند | بازگشت مدد جباری منتفی شد

 

جلسه کمیته انضباطی محمددانشگر و فرشید باقری برگزار شد و این دو بازیکن ضمن ابراز پشیمانی از عملکرد خود، ابراز امیدواری کردند تا در صورت صلاحدید کادرفنی، در بازی‌های پیش روی بتوانند به استقلال کمک کنند.
حکم کمیته انضباطی هفته آینده صادر می‌شود.

 

گفته می شود فرهاد مجیدی این دو بازیکن را بخشیده و آنها می توانند در تمرینات استقلال حضور پیدا کنند اما باید منتظر جریمه سنگین کمیته انضابطی باشگاه باشند.

 

در طرف مقابل، به نظر می رسد کار حضور ممد جباری در استقلال به اتمام رسیده و او دیگر قادر به همراهی این تیم نخواهد بود؛ او که در زمان استراماچونی و شفر نیز با دو سرمربی خارجی این تیم به واسطه انچه دخالت در امور تیم خارج از اختیاراتش، به مشکل خورده بود، به همین دلیل از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد چرا که مدد جباری به اتکای سابقه زیادی که در استقلال در حوزه تدارکات دارد، به خود این اجازه را میداده تا در برخی از امور فنی که به او ربطی ندارد نیز دخالت کند که این موضوع خوشایند کادر فنی استقلال نبود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید