کد خبر:29715
پ

خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک در ایران | مودم، دیش و آنتن

اگر به دنبال خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک در ایران هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را دنبال کنید. برای خرید مودم استارلینک یا دیش استارلینک باید احتیاط کنید چرا که در بسیاری از مناطق ایران اینترنت ماهواره ای پوشش ندارد و به طور کلی، فعلاً استفاده از این خدمات غیر مجاز تشخیص داده شده است. […]

اگر به دنبال خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک در ایران هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را دنبال کنید. برای خرید مودم استارلینک یا دیش استارلینک باید احتیاط کنید چرا که در بسیاری از مناطق ایران اینترنت ماهواره ای پوشش ندارد و به طور کلی، فعلاً استفاده از این خدمات غیر مجاز تشخیص داده شده است.

 

خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک در ایران

اینترنت ماهواره ای استارلینک خیلی زود در ایران به محبوبیت دست یافته چرا که زمزمه های محدودسازی اینترنت بین الملل بسیاری از کاربران را به سمت خرید دستگاه استارلینک و استفاده از اینترنت ماهواره ای بدون محدودیت ایلان ماسک سوق داده است. در حال حاضر خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک در ایران غیرمجاز است اما مشخص نیست در آینده چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

هنوز مودم و دیش استارلینک به صورت عمومی در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران به فروش نمیرسد و خرید دستگاه استارلینک با محدودیت هایی مواجه است.

گفتنیست در حال حاضر نیز شرکت هایی در داخل ایران با مجوز رسمی و نیاز برخی ادارات و ارگان ها به اینترنت پرسرعت، اقدام به نصب و راه اندازی اینترنت ماهواره ای می کنند.

 

در حال حاضر سفارش از طریق سایت آمازون امکان پذیر است.

 

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی اینترنت ماهواره ای استارلینک

ترانس برق

دیش استارلینک

مودم استارلینک

هر مودم استارلینک توانایی پشتیبانی سرویس دهی به 128 دستگاه به طور همزمان را دارد.

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی اینترنت ماهواره ای استارلینک
دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی اینترنت ماهواره ای استارلینک

 

دیدگاه کاربران 35 دیدگاه
  • احمدی نزاد 17 اکتبر 2022 / 10:36 ق.ظ

    امواج سیگنال بکارر فته در استارلینک چیزی شبیه به امواج نوری یا لیزر هست که به هیچ وجه قابل پارازیت انداختن یا شناسایی نیست .
    باید هرچه زودتر این واقعیت ازاد شدن جریان اطلاعات را بپذیریم و الکی مقاومت نکنیم .اگر شرکتها ی دولتی خودشان تجهیزات را وارد کنند و به مردم ارایه دهند. از اتلاف سرمایه های کشور جلوگیری خواهد شد. و دست برادران قاچاقچی از سو استفاده کوتاه میشود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید