کد خبر:43537
پ

حسرت پرسپولیسی ها با 4 اشتباه نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل، قلم قرمز بر روی نام 4 ستاره این تیم کشید. به جز احسان پهلوان که خودش به دلیل پیشنهاد مالی بهتر، پرسپولیس را ترک کرد، حامد لک، رامین رضائیان و رضا اسدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند که عملکرد این 4 بازیکن تا اینجای فصل نشان […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل، قلم قرمز بر روی نام 4 ستاره این تیم کشید. به جز احسان پهلوان که خودش به دلیل پیشنهاد مالی بهتر، پرسپولیس را ترک کرد، حامد لک، رامین رضائیان و رضا اسدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفتند که عملکرد این 4 بازیکن تا اینجای فصل نشان داده که گل محمدی در تصمیم خود اشتباه بزرگی کرده است.

به این 4 اشتباه باید عدم تمایل به جذب محمد عباس زاده هم اضافه کنیم که علی رغم مصدومیت عیسی آل کثیر و تمایل علنی و غیرعلنی این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس (او تا روز آخر نقل و انتقالات منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند) اما جایی در لیست یحیی نداشت تا امروز یحیی لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته ای را در اختیار داشته باشد که علی رغم دریافت دلاری، نصف عملکرد محمد عباس زاده هم کارایی نداشته اند.

به طور کلی گل محمدی نشان داده مربی توانمندی در فصل نقل و انتقالات نیست و خریدهای او بیشتر از اینکه کارآمد از آب در بیایند، ناکارآمد بوده اند که می توان به عنوان مصداق این ادعا، به جذب نفراتی همچون اوساگونا، استوکس، مهدی خانی، سروش رفیعی، صفروف، هنانوف، اسماعیلی فر، گوهری و … اشاره کرد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید