کد خبر:34699
پ

جنگ روانی باشگاه فولاد و پرسپولیس | درخواست بازیکن خیایل در آستانه دو نبرد حساس!

دو باشگاه پرسپولیس و فولاد در حالی در چند روز اخیر در زمینه نقل و انتقالات خبرساز شده اند که به نظر می رسد بیشتر اخبار مربوط به درخواست بازیکن این دو تیم از یکدیگر ریشه در جنگ روانی و بر هم زدن تمرکز ستاره های این تیم دارد و هم هر دو باشگاه و […]

دو باشگاه پرسپولیس و فولاد در حالی در چند روز اخیر در زمینه نقل و انتقالات خبرساز شده اند که به نظر می رسد بیشتر اخبار مربوط به درخواست بازیکن این دو تیم از یکدیگر ریشه در جنگ روانی و بر هم زدن تمرکز ستاره های این تیم دارد و هم هر دو باشگاه و هم هر دو سرمربی دو تیم به خوبی می دانند که درخواست های آنها برای جذب نفرات از تیم مقابل در نهایت انجام نخواهد شد.

 

جنگ روانی باشگاه فولاد و پرسپولیس | درخواست بازیکن خیایل در آستانه دو نبرد حساس!

جنگ روانی باشگاه فولاد و پرسپولیس | درخواست بازیکن خیایل در آستانه دو نبرد حساس!

باشگاه فولاد ابتدا درخواست جذب رضا اسدیف سعید آقایی و مهدی شیری را به پرسپولیس ارائه کرد و پس از آن بود که سرمربی پرسپولیس دست بر روی بهترین بازیکن فولاد یعنی لوسیانو پریرای 38 ساله گذاشت که مسلماً این درخواست با مخالفت جواد نکونام مواجه می شد.

به نظر می رسد فضای به وجود آمده بین دو باشگاه بیشتر جنگ روانی است که پیش از دو دیدار حساس و سنگین پیش روی دو تیم شکل گرفته و هر دو مربی قصد دارند با بر هم زدن تمرکز کادر فنی حریف و البته بازیکنان هدف،  جو روانی را در روز مسابقه به نفع خود تغییر دهند چرا که معمولاً بازیکنانی که در مصاف مستقیم دو تیم از تیم مقابل پیشنهاد دارند، با تمرکز حداکثری به میدان نمی روند.

 

در خصوص نقل و انتقالات فولاد به نظر می رسد در نهایت با جدایی صالح حردانی و معاوضه او با آرش رضاوند و رشید مظاهری، مهمترین اتفاق در نقل و انتفالات پیش رو رقم بخورد.

 

گفتنیست دو تیم پرسپولیس و فولاد از هفته شانزدهم لیگ برتر می بایست در روز 2 بهمن به مصاف هم بروند و 4 روز بعد در دیدار سوپرجام نیز بار دیگر یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. بازی رفت دو تیم با پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس در اهواز به پایان رسید که سرمربیگری فولاد را عبداله ویسی بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید