کد خبر:34763
پ

توهم احمقانه بازی نکردن استقلال مقابل هوادار | پای نعشه مجازی وسط است!

در حالی که همه گیری ناگهانی بازیکنان استقلال به ویروس اومیرون باعث لغو بازی این تیم مقابل پیکان شد و با توجه به شرایط این تیم هنوز برگزاری یا عدم برگزاری بازی استقلال و هوادار در هاله ای از ابهام قرار گرفته، برخی افراد که سابقاً در تیم رقیب مسئولیت داشته اند و این روزها […]

در حالی که همه گیری ناگهانی بازیکنان استقلال به ویروس اومیرون باعث لغو بازی این تیم مقابل پیکان شد و با توجه به شرایط این تیم هنوز برگزاری یا عدم برگزاری بازی استقلال و هوادار در هاله ای از ابهام قرار گرفته، برخی افراد که سابقاً در تیم رقیب مسئولیت داشته اند و این روزها باعث وارد شدن خسارت سنگین مالی به باشگاه مذکور شده اند، با دمیدن در شیپور توهم اینکه استقلالی ها کرونا نمایی می کنند و نباید بازی آنها لغو می شد، سعی در انحراف افکار عمومی به سمت و سویی دیگر دارند.

 

توهم احمقانه بازی نکردن استقلال مقابل هوادار | پای نعشه مجازی وسط است!

در طنز بودن این ادعا همین بس که استقلالی که بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع نیم فصل اول را از آن خود کرده بود و تیم فرهاد مجیدی پس از تحمل انتقادات فراوان در هفته های اخیر هم خوب بازی کرده و هم خوب گل زده و هم خوب نتیجه گرفته بود، اصولاً چرا باید ریتم موفقیت خود را به هم بزند؟ واقعیت این است که وقفه ایجاد شده در روند استقلال نه تنها به سود این تیم نبود بلکه به ضرر آبی ها تمام شد چرا که مشخص نیست در بازگشت این تیم به مسابقات و با دوری اکثر بازیکنان از تمرین، دوباره همان فرم خوب قبل از شیوع کرونا در اردوی این تیم وجود داشته باشد یا خیر.

 

نکته تاسف بار اینکه برخی رسانه های نزدیک به تیم رقیب و پیشکوستان آنها نیز با جوسازی نعشه مجازی معروف که موتور تولید شایعه و شائبه در فوتبال ایران است و بسیاری از شایعات فوتبال ایران از پای منقل او منتشر می شود، همسو شده و لغو بازی استقلال مقابل پیکان را به کرونانمایی ربط داده اند. کار به جایی رسید که سرپرست پیکان نیز تحت تاثیر این توهمات مدعی شد مگر می شود به یکباره 17 بازیکن یک تیم به کرونا مبتلا شوند و این اتفاق را غیرعادی دانست. این ادعا در حالی رد شد که اعضای تیم ملی فوتبال زنان هند به دلیل مشابه و همه گیری ناگهانی کرونا در اردوی این تیم، از مسابقات جام ملتهای اسیا در بخش زنان کنار گذاشته شدند مثل تیم الهلال در دو فصل گذشته . با این تفاوت که انها در یک تورنتمنت متمرکز شرکت کرده بودند و مسئولین برگزار کننده نمی توانستند بازیها را برای ریکاوری تیم مذکور متوقف کنند و تصمیم به کنار گذاشتن تیم گرفتند اما موضوع در خصوص لیگ فرق می کند و با استراحت یک هفته تا ده روزه به تیم مذکور، عموماً تعداد مبتلایان به کرونا کاهش پیدا می کنند و تیم می تواند ادامه مسابقات را با یک یا دو هفته تاخیر دنبال کند.

 

برخی نیز بهبود یافتن بازیکنان استقلال را در راستای کرونانمایی قلمداد می کنند و این در حالیست که ظاهراً فراموش کرده اند در فصل گذشته ابتدا تست کرونای سیامک نعمتی مثبت شد و ظرف 24 ساعت در تست بعد به تعبیر آقایان شفا پیدا کرد و تستش منفی شو توانست در مسابقات شرکت کند و این اتفاق یک پدیده عادی در خصوص مبتلایان به کرونا تلقی می شود اما نعشه مجازی همچنان معتقد است استقلالی ها کرونانمایی کرده اند! البته نزدیک شدن امتیازات تیم محبوب نعشه مجازی به استقلال در صدر جدول نیز در اصرار او به بازی کردن تیم نااماده استقلال مقابل هوادار بی تاثیر نبوده و او به تصور اینکه شاید از این بازی آبی برای تیمش گرم شود و استقلالی ها امتیاز از دست بدهند، بر ادامه حماقت خود اصرار دارد .

 

این ادعاهای مضحک در حالی مطرح می شود که نمونه چنین تصمیم گیری هایی در خصوص لغو بازیها بارها در فصل جاری در لیگ برتر انگلیس اتفاق افتاده است و اتفاق عجیبی تلقی نمی شود و تنها یک ذهن بیمار می تواند به هر اتفاق این چنینی با موضع منفی نگاه کند.

 

پی نوشت: نعشه مجازی مذکور که در ابتدای فصل مدعی شده بود فرهاد مجیدی برف زمستان را نمی بیند و از سرمربیگری استقلال اخراج خواهد شد، این روزها سخت در تلاش برای حاشیه سازی برای اوست تا فرصت برای باریدن برف در زمستان هست، ادعای خود را ثابت کند اما با نتیاجی که مجیدی تاکنون گرفته این آرزو برای او ظاهراً به حسرت تبدیل خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید