کد خبر:10101
پ

توضیجات وکیل پرسپولیس در مورد شکایت مجدد النصر به النصر

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در کمیته استیناف AFC و اینکه در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر رد این شکایت در این کمیته مطرح شده، گفت: از روز اول هم گفتم النصر فقط خودش را خسته می‌کند. به حدی بحث حقوقی ما روشن و قاطع بود که باشگاه النصر فقط […]

وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در کمیته استیناف AFC و اینکه در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر رد این شکایت در این کمیته مطرح شده، گفت: از روز اول هم گفتم النصر فقط خودش را خسته می‌کند. به حدی بحث حقوقی ما روشن و قاطع بود که باشگاه النصر فقط دست و پا می‌زند تا راه‌هایی برای اعاده حیثیت پیدا کند.

 

توضیجات وکیل پرسپولیس در مورد شکایت مجدد النصر به النصر

توضیجات وکیل پرسپولیس در مورد شکایت مجدد النصر به النصر

?پرسپولیس قطعا در فینال آسیا بازی خواهد کرد و خوشحالم از اینکه اقدام حقوقی ما توانست توانمندی بچه‌های پرسپولیس را ثابت کند و ان‌شاءالله هم شاهد نتیجه خوبی در میدان مسابقه باشیم.

?«آیا AFC رأی کمیته استیناف را به شما ابلاغ کرده است؟» وکیل در واکنش به طرح این سوال عنوان کرد: خیر! صحبت‌هایی که سایت‌های عربستانی مطرح می‌کند صحت ندارد، البته اصلاً بعید نیست که باشگاه النصر پس از کمیته استیناف به CAS برود، اما به لحاظ حقوقی شانسی برای تیم عربستانی قائل نیستم.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • خواهشن وبالاغیرتن خواهش میکنم که این عربهاراسجای خودشان بزاریددونزا 18 اکتبر 2020 / 10:34 ب.ظ

    خواهش میکنم ای دولت مردان ایران زمین باشرف حساب به این عربهاسرجای خودشان بزاریدوبه دقیقه نودنزاریدخواهش.خواش.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید