کد خبر:43942
پ

بیانیه جنجالی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را رسوا کرد

پس از اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، فدراسیون فوتبال علیه رضا درویش موضع گیری کرد و با انتشار یک بیانیه بار دیگر یک رسوایی جدید برای این باشگاه را افشا کرد. باشگاه پرسپولیس مدعیست چرا فدراسیون فوتبال، از محل پاداش های این باشگاه نزد فیفا یا AFC مبلغ 200 هزار یورو قسط بعدی […]

پس از اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، فدراسیون فوتبال علیه رضا درویش موضع گیری کرد و با انتشار یک بیانیه بار دیگر یک رسوایی جدید برای این باشگاه را افشا کرد.

باشگاه پرسپولیس مدعیست چرا فدراسیون فوتبال، از محل پاداش های این باشگاه نزد فیفا یا AFC مبلغ 200 هزار یورو قسط بعدی رادوشویچ را پرداخت نمی کند و بر همین اساس با اتهاماتی علیه اعضای فدراسیون فوتبال، این اقدام را شائبه دار توصیف کرد.

اما فدراسیون فوتبال در بیانیه خود به علت عدم انجام این کار اشاره کرد که اگر قرار بر انجام چنین کاری بود، برای باشگاه استقلال نیز می توانستند اینکار را انجام دهند تا مبلغ قابل توجهی از بدهی استراماچونی و سایر طلبکاران از پاداش آسیایی و حضور بازیکنان این تیم در جام جهانی پرداخت شود. به سبب عدم انجام این کار برای باشگاه استقلال، برای جلوگیری از ایجاد شائبه نگاه رنگی، این اتفاق برای پرسپولیس هم رخ نداده و نمی دهد تا باشگاه تا 4 روز آتی مبلغ قسط دوم رادوشویچ را تامین کند.

نکته جالب در بیانیه فدراسیون فوتبال رسوا شدن وزیر ورزش وقت و باشگاه پرسپولیس است که در مقطعی با اصرار سلطانی فر، مبلغ 10 میلیارد تومان (با دلار 25 هزار تومانی معادل 400 هزار دلار) از ذخایر مالی فدراسیون فوتبال کمک شد که این کمک بر خلاف قانون بوده ولی چون زور وزیر وقت ورزش در کمک به تیم محبوب خود زیاد بود، این کمک سرانجام عملیاتی شد تا پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار نشود.

سرنوشتی تلخی که صرفاً به دلیل عدم کمک دولتی ها، استقلال به آن دچار شده است و شاید اگر وزیر ورزش فعلی هم مثل وزیر سابق تخلف می کرد، وضعیت استقلال امروز این نبود!

نکته جالب و تکراری در صحبت های مدیرعامل پرسپولیس اینکه آقایان خود را مدعی دریافت 3.5 میلیون دلار پاداش آسیایی می دانند و این در حالیست که بارها و بارها در برنامه های مختلف تلویزیونی این موضوع از سمت مدیران وقت پرسپولیس اعلام شده که کل مبلغ پاداش آسیایی پرسپولیس در قالب وام و قرض پیش خورد و هزینه شده است اما ظاهراً مدیریت پرسپولیس قصد دارد این موضوع را در افکار عمومی نهادینه کند که این باشگاه پشتوانه 3.5 میلیون دلاری نزد AFC دارد.

با این حساب جناب قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی می بایست یک هفته هم در باشگاه پرسپولیس خیمه بزند تا تخلفات مالی و ابهامات این تیم را افشا کند چرا که مشخص نیست مبالغ سنگین بدهی به برانکو، کالدرون و انبوهی از طلبکاران ریز و درشت این باشگاه …. از کدام محل تامین شده که باشگاه پرسپولیس خود را هنوز مدعی دریافت 3.5 میلیون دلار می داند؟

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 11 آوریل 2023 / 4:20 ب.ظ

    همه میدوند این تیم لجن حکومتیه و دولیت های فاسد پشتشن . اکثر جامایی که به این تیم فاسدپولیس دادن همه کثیفن و با حمایت داورا و باند فاسد بوده . تیم مردمی فقط تیم تاجداران کبیر آسیا تاج فوتبال ایران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید