کد خبر:9883
پ

الشرق الوسط: شجاع خلیل زاده در قطر است و امروز با الریان می بندد

خبرنگار روزنامه الشرق قطر مدعی شد که شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بزودی قراردادش را با الریان امضا خواهد کرد.   الشرق الوسط: شجاع خلیل زاده در قطر است و امروز با الریان می بندد این خبرنگار ادعا کرد که خلیل زاده در قطر حضور دارد و با توجه به مصاحبه‌ای […]

خبرنگار روزنامه الشرق قطر مدعی شد که شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بزودی قراردادش را با الریان امضا خواهد کرد.

 

الشرق الوسط: شجاع خلیل زاده در قطر است و امروز با الریان می بندد

الشرق الوسط: شجاع خلیل زاده در قطر است و امروز با الریان می بندد

این خبرنگار ادعا کرد که خلیل زاده در قطر حضور دارد و با توجه به مصاحبه‌ای که سرمربی تیم الریان امروز داشته و اعلام کرده بزودی با یک بازیکن خارجی قرارداد امضا خواهد کرد، آن بازیکن شجاع خلیل زاده است که قرار است امروز یا فردا به الریان بپیوندد.

 

این خبر در حالی رسانه ای شده که شجاع خلیل زاده قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده و مهلتی که به باشگاه برای پرداخت مطالباتش داده نیز رو به اتمام است و به نظر می رسد خلیل زاده را از تیم جدا شده بدانیم.

 

پی نوشت: روند جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس شباهت زیادی به روند جدایی مهدی ترابی و علی علیپور دارد به طوری که مشخص است او تصمیم خود برای جدایی را گرفته که اگر اینطور نبود، برای فسخ قراردادش اقدام نمی کرد و تنها برای اینکه نزد هواداران پرسپولیس وجهه بدی پیدا نکند، سعی در این دارد تا عدم توان مدیریت باشگاه در پرداخت مطالباتش را به عنوان عامل جدایی اش مطرح کند. البته در این شرایط بد اقتصادی نه تنها شجاع خلیل زاده بلکه هر بازیکن دیگری که پیشنهاد دلاری به او برسد حق دارد از این شانس خود استفاده کرده و آینده خود را تضمین نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید