کد خبر:43869
پ

افشاگری مسئول کمیته مجوز حرفه ای از تخلف مالی بزرگ پرسپولیس

کاظم اولیایی مسئول صدور مجوز حرفه ای در ایران در خصوص بحث های پیش آمده در مورد مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبتهای جنجالی مطرح کرد که در ادامه می خوانید. پرسپولیس تخلف کرده اما قربان‌زاده فقط از استقلال حرف می‌زند آقای قربان زاده امام زاده ی شما کورمان نکند ما شفا نخواستیم […]

کاظم اولیایی مسئول صدور مجوز حرفه ای در ایران در خصوص بحث های پیش آمده در مورد مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبتهای جنجالی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

پرسپولیس تخلف کرده اما قربان‌زاده فقط از استقلال حرف می‌زند آقای قربان زاده امام زاده ی شما کورمان نکند ما شفا نخواستیم سازمان بازرسی گزارشی چند صفحه ای از تخلفات پرسپولیس آماده کرده است که باید به آنها پاسخ داده شود. سازمان بازرسی بخشی از قوه قضاییه است. در جریان گزارش سازمان بازرسی از تخلفات پرسپولیس هستم و فقط می توانم بگویم خدا به خیر کند. تخلفات پرسپولیس در زمان رضا درویش صورت گرفته است اما قربان زاده فقط از استقلال حرف می زند. قربان زاده فقط فرار رو به جلو انجام می دهد.قربان زاده حرف از معجزه می زند، امام زاده شما کورمان نکند، شفا نخواستیم.

گفتنیست هنوز تکلیف جعل اسنادی که در زمان مدیریت مجید صدری در سال گذشته صورت گرفت مشخص نشده است.

او در ادامه در خصوص مشکل استقلال گفت:

بدهی استقلال سرجای خودش است اما هر روزی که پرداخت نشود، به آن دیرکرد اضافه می‌شود. طلب استراماچونی حتما باید پرداخت شود. صحبت‌هایی که در مورد کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال مطرح می‌شود، گمانه زنی رسانه‌ها است. نباید حدس و گمان‌ها رسانه ای شود. این صحبت‌ها را علی فتح الله زاده و اطرافیان او پخش می‌کنند. کمیته هنوز تشکیل نشده و مدارک را بررسی نکرده است. دیگر باشگاه‌های ایرانی نباید غافل شوند و فکر کنند فقط برای استقلال همچین موضوعی رخ می‌دهد. باشگاه‌هایی داریم که هنوز مالک آن مشخص نیست. فوتبال باشگاهی ما نواقص زیادی دارد.

باشگاه استقلال یک ماه فرصت دارد تا مدارک مورد نیاز را بارگزاری کند. این مدارک باید بارگزاری شود و سپس طبق دستور العمل‌های فیفا تصمیم گرفته شود.

🔹

دستور العمل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است و آنها می‌دانند دقیقا باید چه کاری انجام شود. من نمی‌دانم مدارک بارگزاری شده یا خیر، باشگاه بهتر می‌داند اما باید تسویه حساب مالی صورت بگیرد چون یکی از شروط همین موضوع است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید