کد خبر:33693
پ

اعلام مشکوک پرداخت مطالبات کالدرون در روز تجمع پرسپولیسی ها

در حالی که از چند روز قبل هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس با فراخوانی خودجوش برای تجمع مسالمت آمیز امروز مقابل وزارت ورزش قرارهای خود را گذشاته بودند، شب گذشته صدری سرپرست موقت پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر مدعی شد قسط سوم طلب کالدرون نیز پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس از جمعه باز […]

در حالی که از چند روز قبل هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس با فراخوانی خودجوش برای تجمع مسالمت آمیز امروز مقابل وزارت ورزش قرارهای خود را گذشاته بودند، شب گذشته صدری سرپرست موقت پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر مدعی شد قسط سوم طلب کالدرون نیز پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس از جمعه باز خواهد شد.

 

اعلام مشکوک پرداخت مطالبات کالدرون در روز تجمع پرسپولیسی ها

اعلام مشکوک پرداخت مطالبات کالدرون در روز تجمع پرسپولیسی ها

البته در اینکه صدری چنین وعده های محقق نشده ای را پیشتر نیز به هواداران پرسپولیس داده بود، جای تردید وجود ندارد و هواداران پرسپولیس تا با چشمان خود باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و صدور مجوز بازی دو بازیکن تاجیک خود را نبینند این صحبتها را باور نخواهند کرد اما نکته جالب توجه در خصوص زمان اعلام این خبر اینکه درست شبی که فردایش قرار است مقابل وزارت ورزش تجمع شود این خبر اعلام می شود که این موضوع دو معنا و پیام می تواند داشته باشد.

 

1. خبری از واریز پول نیست و این اعلام تنها برای جلوگیری از تجمع و یا به حداقل رساندن جمعیت معترض مقابل وزارت ورزش بوده است.

2. وزارت ورزش از بیم تجمع گسترده و اعتراضات شدید هواداران پرسپولیس، ظرف 24 ساعت مشکل پرسپولیس در پرداخت قسط سومش به کالدرون را حل کرد تا آتش اعتراضات فروکش کند.

 

هر چه که هست، آشی که انصاری فرد و حسین قدوسی برای پرسپولیس پخته بودند هنوز دامن پرسپولیس را گرفته و ضرر مالی و فنی زیادی به پرسپولیس در فسخ قرارداد با کالدرونی که پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کرده بود،  وارد کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید