کد خبر:43089
پ

استقلال در آستانه سقوط به دسته پائینتر | تنها تا 10 فروردین فرصت هست!

در حالی که هر روز برگ تازه ای از دسته گل های آجورلو در باشگاه استقلال به ضرر این تیم عیان می شود، اینبار رئیس سازمان خصوصی سازی از یک حقیقت تلخ برای باشگاه استقلال پرده برداشت. آجورلو که پیشتر به صورت غیرقانونی به مبالغ حاصل از فروش سهام استقلال در بورس دست زده بود، […]

در حالی که هر روز برگ تازه ای از دسته گل های آجورلو در باشگاه استقلال به ضرر این تیم عیان می شود، اینبار رئیس سازمان خصوصی سازی از یک حقیقت تلخ برای باشگاه استقلال پرده برداشت.

آجورلو که پیشتر به صورت غیرقانونی به مبالغ حاصل از فروش سهام استقلال در بورس دست زده بود، اینبار در مظان این اتهام قرار دارد که چرا بدهی استراماچونی را پرداخت نکرده است؟ به طور خاص سوال هواداران استقلال امروز این است که پول فروش مهدی قایدی به تیم اماراتی کجا صرف شده؟ مگر قایدی با این عنوان به فروش نرفت که مبلغ حاصل از فروش او صرف پرداخت به استراماچونی خواهد شد؟ چرا تا به امروز این اتفاق رخ نداده که استقلال در آستانه کسر 6 امتیاز و حتی سقوط به دسته پائینتر قرار بگیرد؟ با این آبروریزی آجورلو تکلیف مجوز حرفه ای چه می شود؟ آیا استقلال باز هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد؟

با توجه به پرونده سیاه آجورلو در استقلال، آنچه او با این باشگاه انجام داده حتی دشمن این تیم نیز نمی توانست انجام دهد. آجورلو به بهای یک قهرمانی در لیگ، استقلال را در چنان منجلاب مالی گرفتار کرده که تا سالها نمی تواند کمر راست کند.

هنوز افکار عمومی در بهت آپشن های عجیب قرارداد بازیکنان استقلال قرار داشت که خبر احتمال سقوط استقلال به دسته پائینتر شب گذشته توسط رئیس سازمان خصوصی سازی رسانه ای شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید