کد خبر:36520
پ

اجرای دو جلسه محرومیت تعلیقی یحیی گل محمدی پس از مصاحبه جنجالی؟

در حالی که به نظر می رسید حکم کمیته انضباطی در خصوص رفتار یحیی گل محمدی در دربی عاملی بازدارنده برای این مربی در جهت رفتار و گفتارش باشد، ظاهراً حکم خفیف مذکور او را در جهت بیان مطالب غیرمستند گستاخ تر کرده است و چاره ای برای قانونگذار برای برای به اجرا در آوردن […]

در حالی که به نظر می رسید حکم کمیته انضباطی در خصوص رفتار یحیی گل محمدی در دربی عاملی بازدارنده برای این مربی در جهت رفتار و گفتارش باشد، ظاهراً حکم خفیف مذکور او را در جهت بیان مطالب غیرمستند گستاخ تر کرده است و چاره ای برای قانونگذار برای برای به اجرا در آوردن دو جلسه حکم تعلیقی در احکام اولیه باقی نمانده است.

 

اجرای دو جلسه محرومیت تعلیقی یحیی گل محمدی پس از مصاحبه جنجالی؟

اجرای دو جلسه محرومیت تعلیقی یحیی گل محمدی پس از مصاحبه جنجالی؟

یحیی گل محمدی در حالی در حاشیه تمرین پرسپولیس بار دیگر اتهامات خود علیه تیم رقیب را مطرح کرد که پیشتر نیز این اتهامات را مطرح کرده بود اما برخوردی با وی صورت نگرفت. او معمولاً پس از هر ناکامی سعی می کرد برای گمراه کردن افکار عمومی هواداری پرسپولیس، آدرس غلط به آنها بدهد و جانبداری فدراسیون فوتبال و ارکانش از تیم رقیب را عامل ناکامی خود معرفی می کرد. نکته ای که بارها در سالهای قبل نقض ثابت شده بود و علی رغم اتهامات بی اساس یحیی گل محمدی و سایر اعضای باشگاه پرسپولیس مبنی بر جانبداری ارکان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، این پرسپولیس بود که قهرمانی های سریالی خود را جشن می گرفت و نه استقلال!

به نظر می رسد آقایان در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده اند که چه اتفاقات فوتبالی به ضررشان و چه به نفعشان باشد، علیه تیم رقیب جوسازی کنند تا با حربه مظلوم نمایی بتوانند امتیازات بیشتری از برگزارکنندگان بازیها بگیرند.

اینبار اما قضیه کمی فرق داشت. درست 24 ساعت پس از افشای کمک مالی 10 میلیاردی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس که مغایر با قوانین نیز بوده، سرمربی پرسپولیس با انجام یک مصاحبه عجیب که قطعاً بار حقوقی برای وی خواهد داشت(اگرچه اساتید وی به او آموزش داده بودند تا از به کار بردن لفظ تیم استقلال خودداری کند!) افکار عمومی را از کمک فدراسیون به پرسپولیس منحرف کند عافل از اینکه سایر تیم ها در 5 سال گذشته به انواع و اقسام کمک های مادی و معنوی فدراسیون و وزارت خانه ها به تیم پرسپولیس عادت کرده اند و مسئله ای برای پنهان کاری وجود ندارد چرا که سایر تیمها حالا چه اتفاقاتی در خارج از مستطیل سبز برای جام گرفتن یک تیم صورت گرفت . اتفاقاتی که علیرضا نیکبخت واحدی نیز بر آن صحه گذاشت و از پشت پرده های عجیب در سالهای قبل پرده برداشت.

 

او در حالی تیم رقیب را به استفاده از کمک فدراسیون و داروی متهم می کند که بر طبق نظر کارشناسان در سالهای گذشته سرخ پوشان بیشترین سود را از اشتباهات داوری تاثیرگذار برده اند و آبی پوشان بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری تاثیر گذار متحمل شده اند. آیا گل محمدی امروز پاسخی به این سوال دارد که چطور دو سال تمام با مساعدت کامل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، امتیازی از این تیم بابت عدم پرداخت مطالبات شهرخودرو کسر نشد؟ پاسخ او به پرداخت 10 میلیارد تومان از سمت فدراسیون به باشگاه پرسپولیس چیست؟

 

شاید بهتر باشد یحیی به جای تمرکز بر روی توهمات آن نعشه مجازی معلوم الحال به فکر ترمیم ضعف فنی تیم خود و کسب موفقیت مقابل تیم های پائین جدولی باشد چرا که شکست و تساوی مقابل تیم های پائین جدولی مقصرش تیم رقیب و فدراسیون نیستند! او پاسخ خود را از جمعیت هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی گرفت که با پی بردن به این بازیهای نخ نما که کادر فنی را از ناکامی های این تیم مستثنی می کرد و عوامل خیالی را در عدم نتیجه گیری پرسپولیس دخیل می دانست و با شعارهای حیا کن و رها کن علیه او خواستار استعفایش از پرسپولیس بودند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید