کد خبر:37107
پ

آمار و قیمت عجیب فرشاد فرجی در ترانسفر مارکت |فرجی کی 20 میلیاردی شد؟

در روزهای اخیر آمار عجیبی از فرشاد فرجی در فضای مجازی منتشر شده که تامل در خصوص انتشار این آمار و ارقام در خصوص این بازیکن و سایر بازیکنان لیگ برتری در سایت ترانسفرمارکت، ضروری به نظر می رسد.   همانطور که می دانید، سایت ترانسفر مارکت به عنوان مرجعی معتبر برای ارزشگذاری بازیکنان چه […]

در روزهای اخیر آمار عجیبی از فرشاد فرجی در فضای مجازی منتشر شده که تامل در خصوص انتشار این آمار و ارقام در خصوص این بازیکن و سایر بازیکنان لیگ برتری در سایت ترانسفرمارکت، ضروری به نظر می رسد.

 

همانطور که می دانید، سایت ترانسفر مارکت به عنوان مرجعی معتبر برای ارزشگذاری بازیکنان چه به صورت تخمینی و چه به صورت رسمی در دنیای فوتبال به حساب می آید. این سایت با ارتباط گرفتن با ایجنت های رسمی بازیکنان، از آمار و اطلاعات بازیکنان تحت قرارداد با این ایجنت ها مطلع می شود و ایجنتهای رسمی موظف به ارائه اسناد رسمی برای درج اطلاعات بازیکنان خود در ترانسفر مارکت هستند، در غیر اینصورت کارشناسان ترانسفرمارکت به صورت تقریبی ارزش بازیکن را تخمین می زنند.

 

نکته جالبی که در چند روز گذشته در فضای مجازی وایرال شده، مطرح شدن نام فرشاد فرجی به عنوان گران ترین مدافع ایرانی لیگ برتر است. بازیکنی که در بیشتر بازیهای پرسپولیس یا محروم بوده یا مصدوم و یا از روی نیمکت بازیهای تیمش را دنبال کرده و در مجموع عملکرد چشمگیری در خط دفاعی پرسپولیس نداشته است به طوری که بعضاً کادر فنی پرسپولیسف سیدجلال حسینی 40 ساله را به فرشاد فرجی ترجیح داده اند.  اما در کمال شگفتی دو مدافع متزلزل پرسپولیس در رده اول و دوم گران ترین مدافعین ایرانی لیگ برتر قرار دارند و دو مدافع استقلال به نام های دانشگر و عارف غلامی و سیاوش یزدانی و مرادمند که بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل داده بودند، پائینتر از این اساتید قرار گرفته اند!  جالبترین بخش این ماجرا وقتی است که بدانیم فرشاد فرجی علی رغم عملکرد بحث برانگیزش در پرسپولیس به تیم ملی هم دعوت می شود!! این در حالی است که در شرایط نرمال اصولاً از خط دفاعی تیمی که گلهای زیادی را در طول فصل دریافت کرده، مدافعی میانی به تیم ملی دعوت نمی شود! اما نکته قابل تامل ماجرا اینجاست که قیمت فرجی بالاتر از علی نعمتی که گلهای حساسی برای پرسپولیس به ثمر رسانده درج شده و این فرجی است ک به تیم ملی دعوت می شود نه علی نعمتی !!

 

در سایت ترانسفر مارکت در مقابل نام ایجنت فرشاد فرجی، اسم فردی به نام هومن صمیمی (مدیرعامل آرکا ایرانیان) درج شده که اتفاقاً او ایجنت چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم هست. این فرد با موسسه ش ایجنت 63 بازیکن است که 37 تا از این بازیکنان در لیگ برتر توپ می زنند. حال دو سناریو بیشتر در این بین وجود ندارد: 1. اسناد مبلغ 700 هزار یورو قرارداد فصل اخیر فرجی با پرسپولیس در اختیار ترانسفر مارکت قرار گرفته و این سایت مبادرت به درج این مبلغ به عنوان رقم قرارداد این بازیکن کرده است که در اینصورت فرشاد فرجی علی رغم ادعای مسئولین پرسپولیس، سنگین ترین قرارداد ممکن را با پرسپولیس منعقد کرده است. 2.عدد مذکور با اشتباه یا دستکاری در قرارداد، برای ترانسفر مارکت ارسال شده تا ارزش این بازیکن را به طور صوری بالاتر از رقم واقعی قرارداد نشان دهد تا هم راه برای عقد قراردادهای بعدی با رقم بالاتر باز شود و هم راه برای دعوت او به تیم ملی هموار شود چرا که هر چه ارزش قرارداد بازیکن تحت اختیار ایجنت ها بیشتر باشد، رقم دریافتی آنها به عنوان کمیسیون هم افزایش پیدا می کند.

 

هر چه که هست در حال حاضر شاید بهترین گزینه برای باشگاه پرسپولیس که دست به بیانیه دادنش خوب است این باشد که در خصوص رقم واقعی قرارداد دو بازیکن خود یعنی علی نعمتی و فرشاد فرجی شفاف سازی کند و اعداد ذکر شده در ترانسفر مارکت را تائید یا تکذیب نماید. در صورت تائید اعداد فوق، پرسپولیس نزدیک به 50 میلیارد تومان فقط برای جذب نعمتی و فرجی هزینه کرده است که اتفاقاً عملکرد خوبی هم در خط دفاعی نداشته اند.

بدون شک حتی خوش بین ترین هوادار پرسپولیس هم فرشاد فرجی را در بین 5 مدافع برتر لیگ امسال به حساب نمی آورد؛ حال اینکه چطور او این رقم سنگین را از پرسپولیس دریافت کرده و یا چطور این عدد در مقابل نام او در ترانسفرمارکت به ثبت رسیده، جای بحث دارد. با نگاهی به بازیکنان پرسپولیسی که با هومن صمیمی به عنوان ایجنت کار میکنند به نام مهدی عبدی بر می خوریم که برای این بازیکن هم رقم قرارداد 700 هزار دلاری ثبت شده است! به نظر می رسد هدف خاصی در پس پرده درج این ارقام مقابل نام این بازیکنان در ترانسفرمارکت نهفته است چرا که بسیار بعید است که باشگاه پرسپولیس چنین ارقامی را برای جذب این بازیکنان هزینه کرده باشد.

 

 

در ادامه توجه شما را به معرفی شرکت آرکا ایرانیان که همون صمیمی نیز بخشی از آن است و در چند سال اخیر  نامش در کنار یحیی گل محمدی در پرسپولیس عجین شده، جلب می نمائیم.

هومن صمیمی نفر دوم از سمت راست

هومن صمیمی مدیرعامل شرکت آرکاایرانیان است.

این شرکت در حال بستن پرسپولیس است و اگر بازیکنی باشد که ایجنتی غیر از صمیمی و آرکا ایرانیان داشته باشد، کار سختی در پرسپولیس دارد.
پست صمیمی در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس ایجنت فرشاد فرجی، حامد پاکدل، سیامک نعمتی، علی ابراهیمی، علی نعمتی، مهدی عبدی و میلاد سرلک است. علاوه بر این صمیمی، ایجنت رسمی، حمید مطهری دستیار گل محمدی هم است. البته در شرکت آرکا ایرانیان افراد دیگری هم مسوول هستند.
رئیس هیات مدیره این شرکت غلامرضا گنجی است. او همان کسی است که در رفتن شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس نقش داشت.
یکی از اعضای هیات مدیره این شرکت ولی خرسندی(متولد ۱۳۵۸) است. تصویر او را کنار عیسی آل کثیر، روزی که به پرسپولیس آمد دیده‌اید.
علی طیبی هم یکی دیگر از اعضای هیات مدیره این شرکت است. او واسطه انتقال پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان به پرتغال است و مدیربرنامه ارسلان مطهری.
حمیدرضا مشهدی نیز نام آخرین عضو هیات مدیره این شرکت است.

کلیدواژه : فرشاد فرجی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • لنگپولیس کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 28 مه 2022 / 11:01 ق.ظ

    جعلپولیسیا همیشه در دروغ گفتن و جعل استاد بودند این هم روش .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید