کد خبر:11251
پ

کنایه قلعه نویی به تعویق بازی استقلال و سپاهان به خاطر آلودگی هوا

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان با انتقاد از رویکرد سلیقه ای سازمان لیگ در تعویق یا برگزاری بازیهای لیگ برتر، کنایه ای تلخ به تعویق 3 ماهه بازی استقلال و سپاهان هم زد.   کنایه قلعه نویی به تعویق بازی استقلال و سپاهان به خاطر آلودگی هوا بازی استقلال و سپاهان را هم […]

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان با انتقاد از رویکرد سلیقه ای سازمان لیگ در تعویق یا برگزاری بازیهای لیگ برتر، کنایه ای تلخ به تعویق 3 ماهه بازی استقلال و سپاهان هم زد.

 

کنایه قلعه نویی به تعویق بازی استقلال و سپاهان به خاطر آلودگی هوا

کنایه قلعه نویی به تعویق بازی استقلال و سپاهان به خاطر آلودگی هوا

بازی استقلال و سپاهان را هم به‌خاطر آلودگی هوا ۳ ماه به تعویق انداختند اما همان روز در تهران یک بازی دیگر برگزار شد و انگار همان یک تکه هوا آلوده بود. این یعنی به‌جز فوتبال یک‌سری دیگر از مسائل هم تاثیرگذار هستند و همانطور که در لیگ نوزدهم به نفع یک تیم خاص، مسابقات را دیرتر آغاز کردند امسال نیز به نفع همان تیم، هم سوپرجام را لغو کردند هم با تاخیر یک هفته ای مسابقات برگزار می شود.
?️باید حدود ۲۰۰ میلیارد با جریمه‌ها به ویلموتس پرداخت شود، هزینه ساخت استادیوم با شرایط اقتصادی امروز ۱۸۰ میلیارد تمام می‌شود. این اتفاقات می‌افتد چون کسی سر جای خودش نیست. بهترین کارخانه صنعتی مثل کارخانه گل‌گهر را به دست من بدهید، طی دو سه ماه نابودش می‌کنم، چون کارم این نیست.
?️قرار بود بعد از بازی سپاهان و السد به‌عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شوم اما آقایان در سپاهان ساعت یک بامداد بیانیه دادند و گفتند قلعه‌نویی را نمی‌دهیم و ما هم براساس تعهدی که داشتیم، عمل کردیم‌. این فرصتی بود که برایش حدود ۱۲، ۱۳ سال مبارزه کردم ولی نشد. حتما خیریتی وجود داشت.
?️فکری سلسله مراتب را طی کرد و به استقلال رسید، کوچک‌تر و بزرگ‌تری را هم رعایت می‌کند. امیدوارم موفق شود.

 

پی نوشت: سازمان لیگ در موضعی عجیب در فصل گذشته، بازی پرسپولیس و نساجی را نیز به دلیل آلودگی هوا لغو کرد اما در زمان دیگر، همان بازی را در شرایطی که هوا آلوده تر از مرتبه اول بود برگزار کرد تا صحبتهای امیر قلعه نویی تائید شده باشد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • تاج 29 اکتبر 2020 / 5:30 ب.ظ

    مفسدحکومتی مفسد و دستمال بدسته چه قرمز چه آبی چه هررنگ.دیگه! این قلعه نویی گرچه متاسفانه آبی پوش بوده منتها همتایی هست مثل علی دنبه . هنوز سالگرد تبانی اش برای لنگ نیومده که تیم سپاهان بدبخته توی رختکن مگه داشت تا تیم محبوب حکومت مثل همیشه بدون بازی امتیاز بگیره و جام را وزیر بهش اهدا کنه! این قبیل آدم نماها در سرزمین ما متاسفانه بسیارند!!!

  • بنده 29 اکتبر 2020 / 2:23 ب.ظ

    به نام خدا. سلام. جناب نویسنده واقعا خودت فهمیدی چی نوشتی؟ آقای قلعه‌نویی مشکلی با بازی پرسپولیس و نساجی نداشت بلکه گفته چرا بازی سپاهان و استقلال برگزار نشد. دلیل واقعی نبود بازیکنان امید استقلال در آن مقطع بود که طبق قانون فدراسیون فقط در صورت حضور بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان با تعداد مشخص بازی به زمان دیگری موکول می شود. سواد رسانه‌ای نه اینکه همینطور خبر منتشر کنید. واقعا تاسف تاسف تاسف بابت هزینه ای که می کنید .

    • admin 29 اکتبر 2020 / 2:30 ب.ظ

      بله آقای قلعه نویی بابت بازی سپاهان و استقلال کنایه زدند . اما خب در پی نوشت به این نکته اشاره شد که همین موضوع در مورد بازی پرسپولیس و نساجی هم بوده . شما چرا ناراحتی از اینکه حقایق مطرح بشن ؟ نکنه حقیقت از نظر شما همونیه که ضد استقلال و به سود پرسپولیس باشه ؟ یا بهتر بگم مطالب بر ضد پرسپولیس مخفی بشن تا خوشایند شما باشن؟ دوست عزیز این سایت، شعبه هواداری باشگاه پرسپولیس نیست که انتظار داشته باشید فقط به سود این تیم مطلب زده بشه . همونطور که کنایه قلعه نویی به استقلال در این خصوص پوشش داده شد، به تکرار این اتفاق در بازی پرسپولیس و نساجی هم اشاره کردیم که مشخص بشه قانون برای این دو تیم تغییر میکنه .

    • مینامینو 29 اکتبر 2020 / 4:49 ب.ظ

      چطور وقتی استقلال 4 تا بازیکن امیدش رو نداشت سال 95 به جای لغو بازی اومدن قایدی مجید حسینی و نورافکنو محروم کردن؟ سهرابیان که مطرح نبود رو محروم نکردن خخخخ اون موقع این قانون وجود نداشت؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید