کد خبر:45582
پ

کابوسی به نام سیدحسین حسینی | اشتباه بزرگ نکونام در بازگرداندن مرد همیشه بازنده

سیدحسین حسینی که به نوعی رکورددار خداحافظی با هواداران استقلال و بازگشت به این تیم است؛ در کمال ناباوری بار دیگر قراردادش با استقلال را تمدید کرد. کابوسی به نام سیدحسین حسینی | اشتباه بزرگ نکونام در بازگرداندن مرد همیشه بازنده این اتفاق در حالی رخ داد که آبی ها نتوانستند پورحمیدی، اخباری، بیرانوند، امیر […]

سیدحسین حسینی که به نوعی رکورددار خداحافظی با هواداران استقلال و بازگشت به این تیم است؛ در کمال ناباوری بار دیگر قراردادش با استقلال را تمدید کرد.

کابوسی به نام سیدحسین حسینی | اشتباه بزرگ نکونام در بازگرداندن مرد همیشه بازنده

این اتفاق در حالی رخ داد که آبی ها نتوانستند پورحمیدی، اخباری، بیرانوند، امیر عابدزاده و خالدآبادی را جذب کنند تا نکونام بزرگترین اشتباه ممکن را در بازگرداندن اجباری حسینی انجام دهد. شاید اگر نکونام فصل را با رضایی با عنوان گلر اول و سینا سعیدی فر به عنوان گلر دوم استارت می کرد، برای او و استقلال بهتر بود تا برگرداندن دروازه بانی که نه به لحاظ فنی و نه اخلاقی در سطح حضور در استقلال نبوده و نیست.

با انتشار رقم سنگین قرارداد حسینی با استقلال در فصل گذشته شاید بهترین گزینه، تمدید با او با قیمتی کمتر از 1 میلیارد تومان باشد تا کمی پرداختی سنگین به او تعدیل شود.

هر چه که هست نکونام می بایست در اولین اقدام، بازوبند کاپیتانی را از حسینی گرفته و هیچ قولی مبنی بر فیکس بودن او در ترکیب تیم ندهد چرا که حسینی با بازوبند کاپیتانی در فضایی دیگر سیر می کند و اگر رقیب جدی نداشته باشد، بار دیگر شاهد خوشحالی رقبا از حضور بی کیفیت ترین گلر استقلال در چند سال اخیر در چارچوب دروازه این تیم خواهیم بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بیرضا نام 18 جولای 2023 / 8:28 ق.ظ

    زنده باد حسینی.فصلی که قهرمان شدیم بهترین آمارها را داشت و بر همون اساس رفت جام جهانی.قدر بدانیم.مشکل استقلال تیم هر دمبیل ساپینتو بود.تیم علی اصغری و سوراخ ایشون که اگر قائدی و محبی را نداشت هیچی نداشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید