کد خبر:45514
پ

چشم پوشی از هزینه سنگین در پرسپولیس و سیاه نمایی قراردادهای استقلال

دیگر بر هیچکس ماهیت رنگی قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی پوشیده نیست. او که به سان یک پیاده نظام در بزنگاه های خاص برای منافع تیم محبوبش ورود کرده، اینبار در آستانه جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه پرسپولیس، به موضوع رقم قرارداد بازیکنان استقلال ورود رسانه ای کرده است. چشم پوشی از هزینه سنگین […]

دیگر بر هیچکس ماهیت رنگی قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی پوشیده نیست. او که به سان یک پیاده نظام در بزنگاه های خاص برای منافع تیم محبوبش ورود کرده، اینبار در آستانه جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه پرسپولیس، به موضوع رقم قرارداد بازیکنان استقلال ورود رسانه ای کرده است.

چشم پوشی از هزینه سنگین در پرسپولیس و سیاه نمایی قراردادهای استقلال

اینکه قربان زاده از رسانه ای کردن رقم قرارداد بازیکنان استقلال و مخفی کردن عدد واقعی دریافتی بازیکنان پرسپولیس چه نیتی را دنبال می کند، تقریباً واضح است اما آنچه عجیب به نظر می رسد اینکه او سرش را زیر برف کرده و مدعیست عددی که برای قرارداد بازیکنان پرسپولیس ثبت شده همین اعداد است و بدون سند و مدرک نمی تواند در خصوص دریافتی بیشتر آنها از منابع نامشخص صحبت کند. او در حالی این جملات را به زبان آورد که باشگاه فوق الذکر پرونده های متعدد جعل اسناد مالی را در کارنامه دارد و امروز مطالبه افکار عمومی از نهادهای ذی ربط این است که به موضوع منبع مالی که اخیراً مبلغ هنگفتی را به حساب این باشگاه واریز کرده ورود کرده و آن را اعلام رسانه ای نمایند.

اینکه رئیس سازمان خصوصی سازی نقش نظارتی خود را انکار می کند و نه تنها به شعور افکار عمومی توهین می کند بلکه به شعور خودش هم در باور دریافتی 15 میلیاردی بیرانوند از پرسپولیس توهین آشکار می کند. جناب قربان زاده مگر می شود پلیس در کلانتری بنشیند و منتظر گزارش مردمی با سند برای برخورد با مفاسد و جرائم بماند؟ نقش نهاد ناظر در پیش بینی و پیشگیری از تخلفات کجاست؟ تا کی قصد دارید مردم را احمق فرض کرده و به قراردادهای صوری بازیکنان استناد کنید؟ مگر تا همین چند سال پیش شخصی مثل حسین هدایتی در قالب کمک، ما به التفاوت قرارداد ستاره های وقت پرسپولیس را خارج از قرارداد تامین نمی کرد؟ چگونه ممکن است به ادعای مستند امیر عابدینی مبنی بر کمک های هوادار متمول پرسپولیس مقیم کانادا بی تفاوت باشید؟  چشم پوشی شما از تخلفات مالی در باشگاه پرسپولیس موید این نیست که شما هم بخشی از پازل فساد و مافیای فوتبال هستید؟

برای تنوع هم که شده، پیش از دربی رفت، به صورت ناگهانی در باشگاه پرسپولیس خیمه بزنید و اسناد این باشگاه را توسط حسابرسان بی طرف بررسی کنید. مدعی هستید آجورلو مبلغ سنگینی از منابع مالی استقلال در بورس را خارج کرده و در محل های نامشخص هزینه کرده. پس نقش شما به عنوان نهاد ناظر چه می شود؟ چرا در همان برهه جلوی این اتفاق را نگرفتید؟ مگر میشود میلیاردها تومان در یک باشگاه دولتی گم شود و مشخص نشود چه کسی و در کدام محل این منابع را هزینه کرده است؟ اگر مدعی پرداخت به باشگاه مبدا مهدی قایدی و محمد محبی هستید، امروز این دو بازیکن به دلیل عدم پرداخت مبلغ وعده داده شده، از استقلال جدا شدند.  اگر مدعی پرداخت به بازیکنان و کادر فنی هستید که بسیاری از بازیکنان استقلال بیش از 50 درصد از فصل قبل از باشگاه طلب دارند و ساپینتو نیز بدون دریافت مطالباتش استقلال را ترک کرد. اگر مدعی پرداخت به طلبکاران هستید که به واسطه عدم پرداخت به طلبکاران، استقلال از آسیا حذف شد. چرا با عوام فریبی مدعی هستید برای کمک مالی به استقلال به بانک شهر نامه زده اید اما مشخص شد تاریخ این نامه پس از قطعی شدن حذف استقلال از آسیا بود. امروز نیز اگر منابع مالی در نقل و انتقالات استقلال تامین نشود، تزریق این منابع مالی در کوران مسابقات به چه درد استقلال خواهد خورد؟ شما به عنوان مسئول نباید پس از این همه مدت، محل هزینه کرد میلیاردها تومان پولی که از منابع بورسی استقلال خارج شده را اعلام کنید؟ چطور ممکن است این مبلغ سنگین هزینه شده باشد اما همچنان شاهد بدهی سنگین استقلال باشیم؟

جناب قربان زاده چطور باور کنیم بازیکنی مثل مهرداد محمدی تنها 12.5 میلیارد پیش قرارداد دریافت کرده و دروازه بان اول تیم ملی مملکت که ارزشش در ترانسفرمارکت 1 میلیون یورو ثبت شده و مبلغ قرارداد سالهای قبلش هم 800 هزار دلار(40 میلیارد تومان) بوده تنها با 15.5 میلیارد تومان برای یک فصل حاضر به بازی در این تیم شده است؟

حداقل در دروغ هماهنگتان قبلا هماهنگی انجام دهید تا اینطور نشود که خبیری مبلغ قرارداد بیرانوند را 14 میلیارد و خود بیرانوند آن را 12 میلیارد ( او مدعی شد با همان قرارداد سال قبل با پرسپولیس امضا کرده است) و شما آن را 15.5 میلیارد اعلام کنید…

هرچه که هست ظاهرا قرار است تیم محبوب آقایان هزینه سنگینی بابت جذب یک مهاجم سرشناس خارجی پرداخت کند و زحمت آب و جارو کردن فضای رسانه ای و سیاه نمایی در خصوص قراردادهای بازیکنان استقلال بر عهده جناب قربان زاده افتاده است.

قربان زاده را می توان سلطان بلامنازع فرافکنی و وارونه نشان دادن حقایق خطاب کرد. او در حالی مدعیست به استقلال بیش از پرسپولیس کمک شده که همه کمک های مورد اشاره در حکم نوش دارو پس از مرگر سهراب بوده است. او اگر در گفتار و کردار خود صادق است منبع و مبلغ تامین مالی اخیر باشگاه پرسپولیس را به صورت رسمی اعلام عمومی کند.

امیدواریم این رفتارهای جناب قربان زاده با استقلال با دور انداخته شدن (م.ب) توسط جواد نکونام رابطه ای نداشته باشد. با مصاحبه شب گذشته جواد نکونام تقریبا مشخص شده قرار است چه اتفاقی برای این تیم رخ دهد و هواداران این تیم می بایست منتظر رتبه های پنجم ششم در جدول و حذف مجدد از رقابت های آسیایی باشند چرا که تنها در صورت حذف استقلال از آسیا، مشکل مالکیت مشترک تیم محبوب آقایان در لیگ قهرمانان آسیا نمود پیدا نمی کند.

 

صحنه سازی برای توجیه هزینه های سنگین تیم محبوب آقایان

سندی که ثابت می کند آقایان در پی توجیه هزینه های تیم محبوبشان هستند، جوسازی رسانه ای سنگن مبنی بر طلب 3.1 میلیون دلاری پرسپولیس از afc و فیفا است که این موضوع قبلا توسط معاون اقتصادی پرسپولیس رد شده بود  و یلوه مدعی شد که همه پاداش آسیایی پش خور شده و عمدتا صرف پرداخت طلب برانکو شده است. در همان مقطع باشگاه پرسپولیس با پشتوانه قرار دادن مبلغ پاداش آسیایی اش از چند صندوق و بانک، وام ارزی برای پرداخت طلب برانکو گرفت(به دلیل بلوکه بودن مبلغ فوق امکان واریز مبلغ فوق از جانب afc به حساب پرسپولیس نبود و نیست) حال آقایان قصد دارند برای بار چندم از این محل برای هزینه های جدید و سنگین خود با برچسب درآمدزایی بیشتر پرسپولیس، به سود تیم خود استفاده کنند. وقتی یک روز منبع این پول ها یک هوادار متمول ناشناس معرفی می شود و روز دیگر منبع این پول ها پاداش آسیایی مصرف شده پرسپولیس معرفی می شود باید به منبع تامین آن شک کرد چرا که هنوز به صورت شفاف منبع پول واریزی مشخص نیست. جناب قربان زاده مگر مدعی نیستید پرسپولیس بیشتر از استقلال درامدزایی کرده؟ منبع و محل این درآمدزایی بیشتر را به اطلاع سهامداران این تیم برسانید! آنها حق دارند بدانند باشگاهشان از چه محلی و به چه میزان تامین مالی می شود. به همان سادگی که در رسانه های رسمی و غیر رسمی در خصوص مبالغ قرارداد بازیکنان استقلال و میزان بدهی های این تیم صحبت می کنید، در خصوص قرارداد واقعی بازیکنان پرسپولیس و میزان درآمدزایی این تیم هم صحبت کنید.

سعید عزت اللهی با ذکر صلوات و 14 سکه مثل کنعانی پرسپولیسی می شود؟

مهر خبر داد مدیر باشگاه وایله دانمارک قرار است ظهر فردا جلسه‌ای را با عزت الهی به صورت آنلاین برگزار کند تا در نهایت رضایت نامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر کند در صورتیکه باشگاه پرسپولیس بتواند مبلغ مورد نظر دانمارکی‌ها را بلافاصله منتقل کند عزت الهی با عقد قراردادی به مدت دو فصل به پرسپولیس خواهد پیوست.

اما در نهایت باید گفت، عقده یا حسرت 60 ساله آقایان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با این فعالیت ها رفع نخواهد شد چرا که اینبار توسط النصر یا الهلال به بدترین شکل ممکن (حتی بدتر از تحقیر مقابل عمر خربین) از مسابقات حذف می شوند. اقدامات امثال قربان زاده ها است که با شکست نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا موجی از شادی در بین میلیون ها هوادار فوتبال پاک و نه فوتبال فرمایشی در کشور به راه می افتد. آش آقایان به قدری شور شده که حتی شخصی مثل امیر عابدینی هم از قهرمانی های پرسپولیس که با تضعیف رقبا به دست آمده، ابراز انزجار کرده است.

 

احتمالاً بازیکنان مذکور در خبر بالا از بچگی طرفدار تیمی خاص بوده اند که با 15 میلیارد تومان (معادل 300 هزار دلار) حاضر به پیوستن به آن تیم خاص شده اند اما همان ها به خاطر عدم دریافت 7-8 میلیارد تومان، حاضر به شروع تمرینات به عشق تیم دوران بچگی خود نمی شوند!!! آقای قربان زاده تا کی می خواهید سر خود را مثل کبک زیر برف کنید و جبران ما به التفاوت قراردادهای سنگین تیم رقیب را در قالب پرداخت سکه، بیت کوین، ویلا و …. نادیده بگیرید؟ بررسی دارایی افراد در چرحه اقتصاد کشور سخت نیست اما به شرطی که اراده ای برای اینکار وجودد اشته باشد و خودمان را به ندیدن نزنیم. تاوان صداقت استقلالی ها بابت ثبت عدد واقعی رقم قرارداد، سیاه نمایی علیه آنها نیست چرا که بازیکنان تیم محبوب جنابعالی ارقام به مراتب بالاتری دریافت می کنند. اگر پرداختی از جانب هوادار متمول مجاز است چرا این هوادار متمول نام و نشان ندارد؟ چرا به هوادار متمول با هویت مشخص استقلال اجازه ورود داده نمی شود؟ اینکه بازیکنی که برای 2 میلیارد تومان پیشتر علیه پرسپولیس شکایت کرد چطور عاشق این تیم است که اولاً برای عدم پرداخت آپشن قراردادش، اقدام به فسخ قرارداد می کند ثانیاً پیشنهاد 80 میلیاردی تیم رقیب را رد کند و با 15 میلیارد تومان در تیم قبلی اش ادامه دهد؟ گاهی وقت ها لازم است از عقل و شعور خود استفاده کنیم تا خاک نخورند!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 15 جولای 2023 / 12:43 ق.ظ

    اوضاع خیلی خرابه.پرسپولیس عین سرطان تمام دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی را آلوده کرده.از زما ن حسن کلید ساز این پروژه کلید خورده و هر روز نهادینه تر میشه. انگار در تمام دستگاه‌های دولتی مثل روابط عمومی یا حراست یا دفتر نماینده رهبری…الان اتاقی به اسم دفتر امور پرسپولیس در بنیاد فلان…و دفتر امور پرسپولیس در بنیاد بهمان خواهیم داشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید