کد خبر:20584
پ

چرا سیدجلال حسینی بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است؟

سیدجلال حسینی کاپیتان 39 ساله پرسپولیس که پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر نیز محسوب می شود، در فصل بیستم لیگ برتر و در حالی که هیچکس انتظارش را نداشت تا بازیکن 39 ساله پرسپولیس بتواند جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کند، توانسته نه تنها در خط دفاع بلکه در فاز هجومی نیز جای خالی […]

سیدجلال حسینی کاپیتان 39 ساله پرسپولیس که پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر نیز محسوب می شود، در فصل بیستم لیگ برتر و در حالی که هیچکس انتظارش را نداشت تا بازیکن 39 ساله پرسپولیس بتواند جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کند، توانسته نه تنها در خط دفاع بلکه در فاز هجومی نیز جای خالی خلیل زاده را پر کند و عملکرد خوبی با زوج خود در ساختار دفاعی پرسپولیس داشته باشد.

 

چرا سیدجلال حسینی بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است؟

چرا سیدجلال حسینی بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است؟

سید جلال که دو گل سه امتیازی مهم برای پرسپولیس به ثمر رسانده و کادر فنی پرسپولیس دو برد از 5 برد پیاپی تیمشان را مدیون او هستند، به خوبی بازیکنان جوان تیم را در زمین رهبری می کند و با فاصله گرفتن از حواشی، بر روی فوتبال متمرکز شده است.

شاید اگر هر بازیکن دیگری جز جلال حسینی در خط دففاع پرسپولیس با کامیابی نیا در پست غیرتخصصی خود زوج سازی می کرد، داع پرسپولیس در نبود کنعانی زادگان بسیار شکننده ظاهر می شد اما رهبری بازیکنان در هنگام دفاع از سوی سید جلال حسینی و جاگیری مناسبش در خط دفاعی باعث شده تا عناصر هجومی حریفان در هفته های اخیر نتوانند کاری از پیش ببرند.

 

در تنها بازی این صل که پرسپولیس شکست خورده، سید جلال حسینی در بازی مذکور حضور نداشت و پس از آن ثابت شد که نبود کنعانی زادگان به اندازه نبود سید جلال حسینی مهم نیست چرا که این روزها بدون کنعانی زادگان و با حضور جلال حسینی نیز ساختار دفاعی پرسپولیس کار خود را به درستی در زمین انجام می دهد.

 

او علاوه بر اینکه در امور فنی، کمک حال یحیی گل محمدی است، از لحاظ روحی نیز یک وزنه برای بازیکنان تیم پرسپولیس محسوب می شود و یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در چند سال اخیر است.

سید جلال حسینی الگوی خوبی برای جوانانی است که تازه وارد عرصه فوتبال شده اند و نماد بازیکنی است که سالم زندگی کرده و توانسته تا 39 سالگی در اوج در یک تیم پرطرفدار بازی کند.

در نیم صل اول لیگ بیستم که ستاره یا پدیده خاصی در فوتبال ایران شناسایی نشد بدون شک ستاره نیم فصل، سید جلال حسینی بود که با این سن و سال توانست بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید