کد خبر:16289
پ

پیش بازی دیدار حساس پرسپولیس و ذوب آهن

عصر امروز در حالی بازی پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر فصل بیستم برگزار می شود که دو تیم در تقابل های رو در رو با هم آمار جالبی داشته اند.   برنامه بازی های پرسپولیس   پیش بازی دیدار حساس پرسپولیس و ذوب آهن دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن 63 […]

عصر امروز در حالی بازی پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر فصل بیستم برگزار می شود که دو تیم در تقابل های رو در رو با هم آمار جالبی داشته اند.

 

برنامه بازی های پرسپولیس

 

پیش بازی دیدار حساس پرسپولیس و ذوب آهن

پیش بازی دیدار حساس پرسپولیس و ذوب آهن

دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن 63 بار تاکنون با هم بازی کرده اند که 29 برد سهم پرسپولیس و 13 برد سهم ذوب آهن و 21 تساوی حاصل کار هر دو تیم در این 63 بازی بوده است.

ذوب آهن در حالی پای به این میدان می گذارد که از 4 بازی قبلی خود دو تساوی و دو باخت در کارنامه ثبت کرده و پرسپولیس نیز از 4 بازی قبل خود دو تساوی و دو برد در کارنامه دارد و مصاف حساس امروز پرسپولیس و ذوب آهن برای هر دو تیم بسیار مهم به نظر می رسد چرا که ذوب آهن قصد دارد به ناکامی های اخیر خود پایان دهد و پرسپولیس برای دور نشدن از صدر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی عقب افتاده خود دارد.

در 4 بازی اخیر دو تیم، یک برد برای ذوب اهن دو برد برای پرسپولیس و یک تساوی ثبت شده است.

 

این بازی تحت تاثیر حواشی اتاقات کرونایی در اردوی ذوب آهن و جنگ روانی مدیران دو تیم برای لغو بازی برگزار می شود و از هر لحاظ برای بازیکنان هر دو تیم حیثیتی به نظر می رسد و گفته می شود بازیکنان ذوب آهن هم قسم شده اند تا پاسخ ادعای پرسپولیسی ها قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا را در زمین بدهند که آنها را حریف تمرینی مناسبی قلمداد کرده بودند.

 

یحیی گل محمدی در این بازی دغدغه خاصی از بابت ترکیب تیمش ندارد و به احتمال بسیار زیاد از همان ترکیبی استفاده خواهد کرد که در بازی مقابل نساجی، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته بود.

 

بازی دو تیم راس ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و شما عزیزان می توانید پخش زنده بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را از سایت بتاکاپ دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید