کد خبر:46964
پ

پنالتی زن استقلال در دربی کیست؟

استقلال در حالی آماده دربی حساس پایتخت می شود که بهترین بازیکن خود و البته بهترین پنالتی زنش را که اتفاقاً در بازی رفت یک پنالتی حساس را برای تیمش به گل تبدیل کرده بود، در اختیار ندارد. به نظر شما پس از عملکرد ضعیف صالح حردانی در زدن پنالتی مقابل مس رفسنجان، نکونام باز […]

استقلال در حالی آماده دربی حساس پایتخت می شود که بهترین بازیکن خود و البته بهترین پنالتی زنش را که اتفاقاً در بازی رفت یک پنالتی حساس را برای تیمش به گل تبدیل کرده بود، در اختیار ندارد. به نظر شما پس از عملکرد ضعیف صالح حردانی در زدن پنالتی مقابل مس رفسنجان، نکونام باز هم پنالتی را به او می دهد؟

پنالتی زن استقلال در دربی کیست؟

پنالتی زن استقلال در دربی کیست؟

هنوز مشخص نیست بر چه اساسی نکونام، پنالتی حساس مقابل مس رفسنجان را به بازیکنی که دو خصوصیت اصلی پنالتی زدن یعنی آرامش و قدرت بدنی را نداشت، سپرد. صالح حردانی با جثه ریزش شاید آخرین نفر در لیست پنالتی زنان استقلال لقب بگیرد اما او در کمال تعجب پشت توپ ایتساد و طبق انتظار ضربه ضعیفش که نه ارتفاع داشت و نه زاویه مناسب و نه قدرت، به سادگی توسط حامد لک دفع شد. پنالتی او را با پنالتی که کنعانی زادگان برای پرسپولس مقابل فولاد به گل تبدیل کرد مقایسه کنید. تنها تفاوت این دو پنالتی قدرت و سرعت توپ شوت شده به سمت دروازه بود که به واسطه قدرت بیشتر عضلات کنعانی، آن توپ به گل تبدیل شد و توپ حردانی به گل تبدیل نشد.

پنالتی زن استقلال در دربی کیست؟

نتیجه اینکه با توجه به استفاده از VAR در این مسابقه و احتمال بالای وقوع پنالتی، به نظر می رسد نکونام باید جایگزین مناسب تری برای یامگا انتخاب کند که هم از قدرت عضلانی قابل قبول برخوردار باشد و هم آرامش لازم برای زدن ضربه پنالتی را داشته باشد.

در بین بازیکنان فعلی استقلال نفراتی همچون مرادمند، جلالی، حردانی به دلیل هیجان بالایی که در بازی شان دیده می شود از لیست پنالتی زننده دربی حذف می شوند و در بین سایر بازیکنان نیز به نظر می رسد بلانکوی آرژانتینی یا سیلوا و ماشاریپوف که هر سه بازیکن خارجی استقلال هستند و  استرس کمتری در این دیدار دارند، بهترین گزینه های پنالتی زدن در دربی باشند.

در بین سه گزینه ممکن نیز با توجه به گلزنی بلانکو در بازی قبل و افزایش روحیه اش، او بهترین گزینه پنالتی زدن مقابل پرسپولیس محسوب می شود و پس از او ماشاریپوف زیرک و باهوش می تواند با دقت بالاتری نسبت به سیلوا پنالتی اش را به گل تبدیل کند.

بلانکو با فیزیک مناسبی که دارد از آرامش قابل قبولی در بازی ها بهره می برد و با توجه به سوابق گلزنی اش از روی نقطه پنالتی، بهترین گزینه برای گل زدن پنالتی محسوب می شود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید