کد خبر:37890
پ

پرونده انتقال ژان کارلوس به استقلال با شیادی ایمان ابرا بسته شد

سرانجام رسانه های برزیلی متوجه خبرسازی فیک و دروغ در خصوص انتقال ژان کارلوس به استقلال شدند و پرده از این ماجرای عجیب برداشتند.   پرونده انتقال ژان کارلوس به استقلال با شیادی ایمان ابرا بسته شد یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه نائوچیکو برزیل در خبری اختصاصی به موضوع حضور فردی به نام […]

سرانجام رسانه های برزیلی متوجه خبرسازی فیک و دروغ در خصوص انتقال ژان کارلوس به استقلال شدند و پرده از این ماجرای عجیب برداشتند.

 

پرونده انتقال ژان کارلوس به استقلال با شیادی ایمان ابرا بسته شد

یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه نائوچیکو برزیل در خبری اختصاصی به موضوع حضور فردی به نام ایمان ابرا پرداخت که خود را به دروغ نماینده باشگاه استقلال معرفی کرده و چکی تقلبی در اختیار ژان کارلوس قرار داده بود. او سپس از ژان کارلوس می خواهد تا پیج باشگاه استقلال را فالو کند و بر همین اساس، بلافاصله به واسطه این اتفاق، در رسانه های ایرانی خبرسازی در خصوص انتقال ژان کارلوس به استقلال انجام می شود اما مدیران استقلال که در نیم فصل به دنبال ژان کارلوس بودند قویاً هرگونه مذاکره با این بازیکن را تکذیب کردند و مدعی شدند سرمربی جدید به دنبال جذب او نیست.

هر چه که هست، به نظر می رسد پرونده حضور ژان کارلوس در استقلال با این اتفاقات، بسته شده است و هواداران استقلال نباید بیش از این اسیر جوسازی های دلالی به نام ایمان ابرا شوند که در زمان حضور مامه تیام در استقلال نیز با همین خبرسازی های فیک و جعلی، برای خود اسم و رسمی دست و پا کرد.

شایسته است، مسئولین حقوقی باشگاه استقلال یکبار برای همیشه از طریق پلیس بین الملل این فرد را تحت تعقیب قضائی قرار دهند تا تصور نکند به واسطه حضورش در خارج از ایران، می تواند هر اقدامی را بر علیه منافع فوتبال ایران انجام دهد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید