کد خبر:30655
پ

پرسپولیس یا مدرسه پیرمردها | ترکیب مسن پرسپولیس در فصل جدید

با رصد نقل و انتقالات پرسپولیس به نظر می رسد، میانگین سنی این تیم، نسبت به سالهای اخیر بالاتر رفته و اگر یحیی گل محمدی فکری به حال ترکیب اصلی تیمش نکند، احتمالاً کهولت سن بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس کار دست این تیم در مسابقات سنگین خواهد داد.   پرسپولیس یا مدرسه پیرمردها | ترکیب […]

با رصد نقل و انتقالات پرسپولیس به نظر می رسد، میانگین سنی این تیم، نسبت به سالهای اخیر بالاتر رفته و اگر یحیی گل محمدی فکری به حال ترکیب اصلی تیمش نکند، احتمالاً کهولت سن بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس کار دست این تیم در مسابقات سنگین خواهد داد.

 

پرسپولیس یا مدرسه پیرمردها | ترکیب مسن پرسپولیس در فصل جدید

با توجه به اینکه احتمال منتفی شدن حضور رضا اسدی در پرسپولیس افزایش یافته، گزینه جانشین او محمد آبشک 34 ساله خواهد بود که اتفاقاً مورد انتقاد هواداران باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفته است. پرسپولیسی ها در حالی با وحید امیری 33 ساله قرارداد 3 ساله بسته اند که امید عالیشاه مسن نیز قراردادش را با این تیم تمدید کرد و علیرضا ابراهیمی 32 ساله نیز از گل گهر به خدمت گرفته شد. در ادامه نگاهی داشته ایم به ترکیب اصلی احتمالی پرسپولیس در فصل جدید با سن بازیکنان مذکور.

 

حامد لک (30 سال)

سید جلال حسینی (40 سال)

علیرضا ابراهیمی (32 سال)

سعید آقایی (32 سال)

مهدی شیری(30 سال)

کامیابی نیا(32 سال)

آبشک (34 سال)

وحید امیری(33 سال)

امید عالیشاه(29 سال)

مهدی ترابی (26 سال)

آل کثیر (31 سال)

 

البته فرشاد فرجی  و سیامک نعمتی و میلاد سرلک 27 ساله تا حدی قادرند این میانگین سنی را پائین بیاورند ولی به جز مهدی عبدی 22 ساله، دیگر خبری از بازیکن زیر 25 سال تاثیرگذار در پرسپولیس فصل جدید نخواهد بود و به نظر می رسد فصل خانه تکانی در پرسپولیس فرا رسیده و سن بازیکنانی که 5 فصل اخیر به عنوان قهرمانی در لیگ برتر با این تیم رسیده اند، بالا رفته است.

 

***گفتنیست بحث بر سر حضور سروش رفیعی و سجاد شهباززاده 31 ساله و علی نعمتی 26 ساله همچنان در پرسپولیس وجود دارد.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بابک۵۶ 25 آگوست 2021 / 5:08 ب.ظ

    اگه با همین پیر مردها ششمین قهرمانی پتوالی رو بدست آوردیم چی مینویسید؟ سید جلال ۴۰ سالشه اما میارزه به کل دفاع استقلال، چون سید با غیرت بازی میکنه، وحید امیری ۱۰۰ سالشم که باشه همچنان تا دقیقه ۹۰ میجنگه و میدوه،،کمال بهترینه تو پست خودش در لیگ برتر، این تیم پرسپلیسه چه با بیست ساله چه با ۱۰۰ ساله ، همیشه بوی قهرمانی میده

    • زهرا 25 آگوست 2021 / 11:49 ب.ظ

      گل گفتید زنده باشید انشاالله تعالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید