کد خبر:36927
پ

پرسپولیس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

در حالی که به دلیل برگزاری جام جهانی در پائیز امسال، برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز با تغییراتی مواجه شده، برگزاری دور جدید لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید و از تاریخ های جدید با تقویم فوتبال ایران جور در نمی آید. پرسپولیس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد در این شرایط […]

در حالی که به دلیل برگزاری جام جهانی در پائیز امسال، برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز با تغییراتی مواجه شده، برگزاری دور جدید لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید و از تاریخ های جدید با تقویم فوتبال ایران جور در نمی آید.

پرسپولیس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

در این شرایط AFC تصمیم نهایی برای معرفی نمایندگان فوتبال کشورها برای دور بعد را به عهده فدراسیون ها گذاشته است. در این شرایط عملاً قهرمان لیگ و جام حذفی ایران قادر به حضور در دور جدید نیستند و تا شروع دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان لیگ و جام حذفی فصل بعد فوتبال ایران هم معرفی شده است.

با این شرایط به نظر می رسد تیمهای دوم و سوم لیگ برتر دیگر شانسی برای کسب سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت و تیم قهرمان لیگ برتر امسال به همراه قهرمان لیگ فصل به طور مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده صعود می کنند و یک بازی پلی آف بین قهرمان حذفی امسال و قهرمان حذفی فصل بعد برگزار خواهد شد تا تیم سوم که به طور مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد معرفی می شود هم مشخص شود و بازنده پلی آف جام حذفی نیز به عنوان تیم چهارم ایران، احتمالاً در پلی آف آسیا حاضر خواهد شد.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد پرسپولیس به طور قطع شانس صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و تنها شانس این تیم برای بازگشت به آسیا، قهرمانی در لیگ یا جام حذفی فصل بعد است.

پی نوشت: هنوز نتیجه حکم قطعی کمیته اخلاقی AFC بابت جعل سندی که توسط باشگاه پرسپولیس در فصل قبل انجام شده بود، اعلام نشده است و مشخص نیست آیا در صورت کسب سهمیه این تیم می تواند در دور بعد شرکت کند یا خیر؟

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • لنگپولیس هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 18 مه 2022 / 1:39 ب.ظ

    مگر در خارج از ایران به حساب و کثافت کاری های تیم لجن حکومتی جعلچولیس رسیدگی کنند. تو ایران چون مافیا و حکومت حامی این تیم کثیفن مرتبا تخلف می کنند جعل می کنند با پرداخت رشوه به داوران و بازیکنای حریف بازی را با تیمای دیگه در میارند و با حمایت پشت پرده ( چون لجن حکومتین ) بازیکن تیمای دیگه رو سرباز می کنند ولی به معافیت جعلی بازیکناشون و سربازاشون مثل رضاییان ، ترابی ، …کسی رسیدگی نمی کنه . امیدوارم این تیم سرتاسر کثافت و لجن هر چه زودتر از فوتبال ایران پاک و تطهیر بشه یا مثل آدم بشه و از قانون تبعیت کنه که بعیده !!!

    • کوروش 19 مه 2022 / 4:29 ب.ظ

      احسن کاملاً درست گفتی شما ببین امسال مدیریت ، مجیدی و بازیکنان استقلال چه تیمی درست کردن که با این همه ظلم و تبعیض و داوریهای کثیف تو هر بازی ، با 9 امتیاز اختلاف قهرمان شدن ، والا تو خارجم میرن لابی میکنن قضیه طارمی و اردوغان و شکایت النصر تو آسیا که وزیر خارجه تیم حکومتی ( ظریف ) رفت چین قاضی چینی پرونده هم شکایت النصر و رد کرد و آخر این فسادها با آمدن بیرانوند و پورعلی گنجی مشمول ، جهت دریافت پایان خدمت جعلی ادامه دارد با پنجره بسته و درحالیکه پول آبمعدنیم ندارند !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید