کد خبر:39962
پ

واکنش علی کریمی به پلمپ ویلایش در لواسان : فدای سرتان!

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها به واسطه حمایتش از مردم در خیابان ها حسابی مورد خشم برخی تندروها در کشور شده، در واکنش به پلمپ ویلایش در لواسان توسط دادستانی موضع جالبی داشت و با بی خیالی گفت : فدای سرتان!   واکنش علی کریمی به پلمپ ویلایش در […]

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها به واسطه حمایتش از مردم در خیابان ها حسابی مورد خشم برخی تندروها در کشور شده، در واکنش به پلمپ ویلایش در لواسان توسط دادستانی موضع جالبی داشت و با بی خیالی گفت : فدای سرتان!

 

واکنش علی کریمی به پلمپ ویلایش در لواسان : فدای سرتان!

گفته می شود مدعی العموم بر علیه علی کریمی طرح شکایت کرده و دادستانی برای جلوگیری از فروش وکالتی اموال کریمی در ایران، خیلی سریع دستور پلمپ ویلای گران قیمت او را صادر کرده تا احتمالاً پس از محکومیت غیابی کریمی، با فروش ویلای او خساراتی که در اعتراضات اخیر به برخی وارد شده جبران شود.

گفتنیست احتمال استرداد کریمی به کشور تقریباً 0 است و او با گرفتن تابعیت امارات و کانادا بعید است به ایران بازگردد و دولتهای متبوعش نیز به سبب تنش سیاسی با ایران از تحویل او به مقامات جمهوری اسلامی ایران سر باز می زنند.

کلیدواژه : علی کریمی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه بی آبرو 27 سپتامبر 2022 / 1:04 ب.ظ

    علی کریمی واکنش درستی از خودش نشان داد یعنی فدای سر مردم کشورش که دوستشان دارد و به آنها عشق میورزد و به عشق آنها فوتبال بازی میکرد و در قلبشان جادارد برای همیشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید