کد خبر:7805
پ

هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون فوتبال که تلاش زیادی می کند در افکار عمومی و برای ظاهرسازی در مقابل فیفا، خود را نهادی مستقل و غیردولتی جلوه دهد اما داخلی ها به خوبی می دانند که بدون اجازه وزارت ورزش، آب هم نمی خورند و همه خط و مشی فدراسیون فوتبال زیر نظر وزارت ورزش تنظیم می شود.   […]

فدراسیون فوتبال که تلاش زیادی می کند در افکار عمومی و برای ظاهرسازی در مقابل فیفا، خود را نهادی مستقل و غیردولتی جلوه دهد اما داخلی ها به خوبی می دانند که بدون اجازه وزارت ورزش، آب هم نمی خورند و همه خط و مشی فدراسیون فوتبال زیر نظر وزارت ورزش تنظیم می شود.

 

هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

پس از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، بسیاری از هواداران استقلال معتقد هستند این اتفاق به واسطه رفتار خصمانه و دوگانه فدراسیون نشین ها و وزارت ورزش با استقلال رخ داد چرا که آنها اولاً با وضع قانونی عجیب مانع از بازگشت استراماچونی به تیم خود شدند و سپس با سناریوی عجیب تر فرهاد مجیدی را از تیم فراری دادند و در انتها نیز مانع از بازی داریوش شجاعیان برای استقلال در بازیهای آسیایی شدند اما این پایان کار نبود و دوستان به واسطه بدهی استقلال به شفر و با قانونی عجیب مانع از ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا شدند تا این تیم نتواند از بازیکنان جدید خود در این رقابتها بهره ببرد و نتیجه این اقدامات ضدملی، کمبود بازیکن استقلال در دیدار حساس مقابل پاختاکور بود که با نگاهی به اسامی نیمکت نشینان استقلال بیشتر به دستان خالی نامجومطلق در این مصاف آسیایی پی می بردیم.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که در طرف مقابل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مساعدت کامل با پرسپولیس، به سرعت زمینه ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم را فراهم کردند تا مبادا مشمول محرومیت نقل و انتقالاتی به واسطه بدهی برانکو شوند و نتوانند از آنها در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. نکته جالب اینکه سازمان لیگ هیچ واکنشی به بدهی پرسپولیس به برانکو نداشت و مانعی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم ایجاد نکرد اما بدهی استقلال به وینفرد شفر را به یک سنگ بزرگ برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم تبدیل کرد!

 

در شب حذف تلخ استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می رسد بساط هلهله و شادی در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به پا است و آنها به هدف از پیش تعیین شده خود یعنی ناکامی استقلال در همه رقابتهای داخلی و خارجی رسیدند.

 

این ادعا نه تهمت است نه بیان یک اتفاق غیرواقعی بلکه مصداق عینی واقعیتی است که در دو ماه اخیر رخ داد و اگر دوستان دلیل یا توجیهی برای این حجم از کارشکنی علیه یک تیم دارند، شاید بهتر باشد هر چه سریعتر آن را اطلاعرسانی کنند تا ابهامات در خصوص رفتار دوگانه سازمان لیگ با دو تیم استقلال و پرسپولیس بر طرف شود.

 

پی نوشت: پرسپولیس در این رقابتها توانست از هر 6 بازیکن جدید خود نهایت استفاده را ببرد و در بسیاری از بازیها با تعویض های خود و استراحت دادن به بازیکنانش، قوای جسمانی آنها برای بازی در هر 72 ساعت را حفظ کند اما بسته بودن دست نامجو مطلق در تعویض و خستگی ناشی از بازی کردن بازیکنان فیکس در بیشتر بازیها در این دیدار، خودش را نشان داد به طوری که استقلالی ها از یک پرس معمولی نیز عاجز بودند.

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • همینی که هست 27 سپتامبر 2020 / 3:01 ب.ظ

    کم چرت بنویس.استفلال تا قبل بازی پرسپولیس با السد هنوز یک بازی کمتر از پرسپولیس انجام داده.بعد میگی تیم خسته شده؟!چرا این سایت اجازه تایپ این حرفای بچگونه رو میده.؟اینقدر بچگونست که من به خودم اجازه نمیدم جواب چرت و پرتاتو بگم.پاختاکور اینقدر ضعیف هست که مرحله بعد حذف میشه.اینکه نتونستید یه همچین تیم راحتی رو بزنید بندازید گردن وزارت ورزش.بابا با کرونا اومدید بالا زیادیتونم بوده .بستونه دیگه .یعنی تا این مرحله ام اومدید رای نیستید؟جای شما دسته سههههه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید