کد خبر:13977
پ

هشتگ فکری out داغ می شود | او کمک مربی ندارد

محمود فکری سرمربی استقلال پس از بازی ضعیف تیمش مقابل پیکان حاضر به مصاحبه با رسانه ها و توضیح در مورد بازی ضعیف تیمش نشد و به نظر می رسد این عدم تمایل بابت صحبت در مورد تساوی مقابل پیکان ریشه در ناتوانی او در توجیه عملکرد ضعیف کادر فنی استقلال در هفته های اخیر […]

محمود فکری سرمربی استقلال پس از بازی ضعیف تیمش مقابل پیکان حاضر به مصاحبه با رسانه ها و توضیح در مورد بازی ضعیف تیمش نشد و به نظر می رسد این عدم تمایل بابت صحبت در مورد تساوی مقابل پیکان ریشه در ناتوانی او در توجیه عملکرد ضعیف کادر فنی استقلال در هفته های اخیر دارد.

 

مردی که پشت پرده موفقیت استراماچونی، مجیدی، نامجومطلق در استقلال بود، کیست؟

 

هشتگ فکری out داغ می شود | او کمک مربی ندارد

هشتگ فکری out داغ می شود | او کمک مربی ندارد

محمود فکری که با دستیارش فاضلی در نساجی خوش می درخشید، این روزها مجبور به استفاده از دستیارانی است که بیشتر برای کارآموزی به کادر فنی او اضافه شده اند تا اینکه بتوانند به او در هدایت تیم کمک کنند.

بر کسی مشخص نیست حنیف عمران زاده و آرش برهانی با چه رزومه و کارنامه ای در کادر فنی استقلال حضور دارند و از طرف دیگر حضور عجیب صمد مرفاوی به عنوان مدیر فنی استقلال نیز مزید بر علت شد تا وزن دانش و علم فوتبال نیمکت استقلال کاهش یابد.

هواداران استقلال که با شعار حیا کن رها کن صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را به دلیل ضعف فنی از تیمشان بیرون کرده بودند این روزها دوباره شاهد این موضوع هستند که ضعیف ترین مربیان استقلالی دوباره در این تیم تصمیم گیر هستند و از قضا در سه بازی اخیر این تیم، شاهد عقبگرد فنی تیم به 15 سال قبل هستیم‌‌؛ جایی که تیم استقلال مدل صمد مرفاوی به شدت اقتصادی و تنها با تاکتیک اوت های بلند علی علیزاده به زحمت به پیروزی می رسید و هرگز بازیهای تماشاگرپسندی را ارائه نمی کرد و استقلال فعلی نیز به نظر می رسد تحت تاثیر تفکرات مرفاوی به همان سمت می رود به طوری که ستاره های طلایی استقلال در فصل گذشته قادر نیستند بازی عادی خود را انجام دهند و مهره چینی عجیب فکزی باعث شده تا کارایی تیمی پایین آمده به طوری که بازیکنان این تیم در خلق موقعیت عاجز شده و تنها تاکتیک کادر فنی برای باز کردن دروازه حریف، توپهای هوایی بی هدف در نبود مهاجم بلندقامتی همچون دیاباته شده است.

فکری و کادرش در چند بازی اخیر نشان داده اند پلن دیگری در مواقع بحران و نیاز تیم به گلزنی ندارند و در مقابل تیمهایی که بسته بازی می کنند به سادگی به مشکل می خورند. انتقادات امروز به خاطر نتایج فکری با استقلال نیست بلکه به واسطه کیفیت فنی بسیار پایین بازی این تیم است که هیچ چشم انداز روشنی را برای هواداران تیم ترسیم نکرده است.

 

استقلال در این بازی 8 ضربه کرنر به دست آورد و بیش از 20 سانتر بر روی دروازه پیکان انجام شد اما به حز ضربه سر ارسلان مطهری، هیچ موقعیتی از این تعداد سانتر نصیب استقلال نشد.

فکری در این بازی بار دیگر در تعویض های خود حرکت طنزی انجام داد و با وجود مهدی مهدی پور و بابک مرادی و سجاد اقایی، از جوان کم نام و نشانی همچون سبحان خاقانی استفاده کرد و باز هم دو تعویض بی معنا در دقیقه 89 انجام داد تا اینگونه دانش کادر فنی استقلال را زیر سوال برده باشد.

 

هر چه که هست به نظر می رسد محمود فکری با این کادر فنی ره به جایی نخواهد برد و اگر خواستار بقای خودش روی نیمکت استقلال است می بایست حتما از چند دستیار و آنالیزور  با دانش مثل فاضلی در کنار خود استفاده کند چرا که حنیف و آرش و صمد کمکی به او از لحاظ فنی نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید