کد خبر:23166
پ

مقابله به مثل باشگاه پرسپولیس با استقلال: در دربی 95 بازی نمی کنیم!

در حالی که باشگاه استقلال در بازگشت پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی 94 شد و مدعی شد در صورت عدم برگزاری بازی معوقعه پرسپولیس مقابل سپاهان در دربی 94 به میدان نخواهد رفت اینبار خبر می رسد، مراحل […]

در حالی که باشگاه استقلال در بازگشت پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی 94 شد و مدعی شد در صورت عدم برگزاری بازی معوقعه پرسپولیس مقابل سپاهان در دربی 94 به میدان نخواهد رفت اینبار خبر می رسد، مراحل نامه نگاری باشگاه پرسپولیس برای مقابله به مثل با باشگاه استقلال در همین زمینه در حال انجام است.

 

مقابله به مثل باشگاه پرسپولیس با استقلال : در دربی 95 بازی نمی کنیم!

مقابله به مثل باشگاه پرسپولیس با استقلال: در دربی 95 بازی نمی کنیم!

طبق اعلام سازمان لیگ تاریخ دربی برگشت 1400 22 اردیبهشت است و این در حالیست که تیمهای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا 10 اردیبهشت مشغول برگزاری بازیهای آسیایی خود هستند و پس از آن نیز می بایست ادامه بازیهای لیگ برتر را از سر بگیرند. از آنجا که بازی استقلال و صنعت نفت در استان خوزستان که وضعیت قرمز دارد لغو شده، باشگاه پرسپولیس نیز در نظر دارد با ارسال نامه ای مشابه به سازمان لیگ خواستار برگزاری بازی استقلال و صنعت نفت قبل از دربی برگشت شود تا دو تیم در تعداد بازی های برابر به مصافف هم رفته باشند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که تنها یک دیدار حد فاصل بین 10 اردیبهشت تا 22 اردیبهشت برای استقلال در برنامه بازی های لیگ برتر  دیده شده و استقلال می بایست در هفته بیست و دوم به مصاف ذوب آهن  برود و پس از آن در هفته بیست و سوم به مصاف پرسپولیس برود. بازی هفته بیست و یکم هر دو تیم مقابل رقبا به تعویق افتاده و بدین ترتیب دو تیم پس از بازگشت از سفر آسیایی خود تنها در یک دیدار قبل از دربی به میدان خواهند رفت و برنامه ای برای برگزاری بازی عقب افتاده استقلال مقابل صنعت نفت دیده نشده است.

 

به نظر می رسد این موضوع به جنجال و مناقشه جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ تبدیل شود چرا که آبی ها هرگز دوست ندارند پس از بازیهای فشرده در لیگ قهرمانان آسیا، همچنان با فشردگی در لیگ به میدان بروند و از طرف دیگر پرسپولیسی ها نیز معتقدند سازمان لیگ همین شرایط را در بازی رفت برای آنها رقم زده است.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • تاج 10 آوریل 2021 / 7:57 ق.ظ

    تاج در دربی مقابل لنگ حقیر بازی کرد شرایط نابرابر بود چون لنگ فقط با سپاهان بازی نکرد و‌۲ یا۳ بازی عقب افتاده (مثل خوشان) داشتن اما الان تنها یک بازی با صنعت نفت اونم بخاطر دستور ستاد کرونا عقب افتاده داره نه مثل تیم پیروزی یا آزادی یا لنگ یا… بازی با ذوب و نساجی و …

  • امید 5 آوریل 2021 / 11:54 ق.ظ

    خدایا این لنگی ها رو شفا نده یه خورده بخندیم…

  • ابی 4 آوریل 2021 / 9:39 ب.ظ

    به جهنم که بازی نمیکنین

  • بی نام 4 آوریل 2021 / 6:51 ب.ظ

    پرسپولیس از اسیا که برگشت تا یکماه هر 7 یا 8 روز یکبار بازی کرد در حالی که دو بازی عقب افتاده داشت و بقیه تیمها هر 5 روز یکبار!! باید یکبار همه تیمها علیه تمامیت خواهی قرمزها اعتصاب کنند.

    • ناشناس 4 آوریل 2021 / 8:22 ب.ظ

      حالت خوش نسیت داری شعرو ور می گی

  • ناشناس 4 آوریل 2021 / 6:33 ب.ظ

    خدا جای حق نشسته چوب خدا صدا نداره من هزار بار گفتم که هرچی کیسه چاه بکنه خودش وارد چاه میشه خخخخخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید