کد خبر:34559
پ

مجید صدری از سرپرستی پرسپولیس استعفا داد

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که به نظر می رسد شب گذشته در برنامه فوتبال برتر برای اولین بار با اطلاعات جدیدی از سمت کاظم اولیایی در خصوص ماجرای حذف پرسپولیس از آسیا مواجه شده بود، دقایقی قبل با انتشار پستی از سمتش در پرسپولیس استعفا داد تا در نهایت مشخص نشود مقصر اصلی حذف […]

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که به نظر می رسد شب گذشته در برنامه فوتبال برتر برای اولین بار با اطلاعات جدیدی از سمت کاظم اولیایی در خصوص ماجرای حذف پرسپولیس از آسیا مواجه شده بود، دقایقی قبل با انتشار پستی از سمتش در پرسپولیس استعفا داد تا در نهایت مشخص نشود مقصر اصلی حذف پرسپولیس از آسیا چه کسی بوده است.

 

 

به نظر می رسد عده ای در باشگاه پرسپولیس با ارائه آمار و اطلاعات غلط به صدری او را بازی داده اند و وی را با اطلاعاتی اشتباه به ویترین رسانه ها و تلویزیون می فرستادند و او شب گذشته از پشت پرده برخی اتفاقات در باشگاه پرسپولیس مطلع شد که احتمالاً وی در جریانش نبوده است. اگرچه واکنش های منفی زیادی از سمت افکار عمومی نسبت به رویکرد عجیب صدری مبنی بر اشاعه منکر و تشویق به ادامه سیاست های فریبکارانه به وجود آمده بود و اصلا بعید نیست این استعفا از سمت وزارت ورزش به صدری توصیه شده باشد تا قبل از برکناری، وی به صورت محترمانه کنار برود درست مثل اتفاقی که برای مهدی رسول پناه رخ داد.

در هر صورت اگر هم قصور و کم کاری در این زمینه رخ داده، مسلماً در دوران مسئولیت مجید صدری در پرسپولیس بوده است چرا که او و همکارانش به خوبی از همه شرایط پیرامون باشگاه و بدهی های تیم آگاه بوده و هستند و امروز در فراری رو به جلو قصد دارند، حذف پرسپولیس از آسیا را به عوامل دیگر ربط دهند. اما این سوال اساسی همچنان مطرح است که امکان تغییر مالکیت تیم در ید قدرت مدیریت وقت پرسپولیس نبود، اما سایر ایرادات مستقیماً به سوء مدیریت مدیران وقت پرسپولیس که اتفاقاً صدری نیز جزئی از آنها بود، باز می گشت. اینکه تیمی بدهی داشته باشد اما با عدم پرداخت آگاهانه بدهی خود، به سراغ جذب بازیکنان جدید برود، معنایش زیر پا گذاشتن قوانین فیرپلی مالی فیفا است. این اقدام به زعم آقایان زیرکانه رقابت سالم بین تیم ها را از بین می برد چرا که تیمی مثل استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی و شفر مجبور به فروش فوق ستاره هایی همچون الهیار صیادمنش و مهدی قایدی شد اما پرسپولیس در پرداخت طلب برانکو و کالدرون هیچ یک از ستاره هایش را نفروخت و اکثر آنها با سر رسید قراردادشان به صورت آزاد جدا شدند و یا یک طرفه فسخ کردند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید