کد خبر:46634
پ

لوکادیا به دلایل سیاسی نمی تواند به پرسپولیس بازگردد | به محض ورود در فرودگاه بازداشت می شود؟

به نظر می رسد پروژه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس تنها برای سرگرم کردن هواداران این تیم به این موضوع در این مقطع از فصل توسط مدیریت باشگاه مطرح شده است چرا که با توجه به سیاست های خاص ورود خارجی ها به ایران، احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ ایران 0 است. لوکادیا به دلایل […]

به نظر می رسد پروژه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس تنها برای سرگرم کردن هواداران این تیم به این موضوع در این مقطع از فصل توسط مدیریت باشگاه مطرح شده است چرا که با توجه به سیاست های خاص ورود خارجی ها به ایران، احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ ایران 0 است.

لوکادیا به دلایل سیاسی نمی تواند به پرسپولیس بازگردد | به محض ورود در فرودگاه بازداشت می شود؟

یورگن لوکادیا که به دلیل ناآرامی هایی که سال قبل در ایران رخ داد به ناگهان در آستانه دربی ایران را به مقصد هلند ترک کرد؛ دلیل فسخ یک طرفه قرارداد خود را شرایط فورس ماژور و حفظ جان خود و خانواده ش عنوان کرد.

ادعایی که او نتوانست آن را در دادگاه ثابت کند و فیفا رای به سود پرسپولیس داد و لوکادیا مجبور به پرداخت غرامت به پرسپولیس شد. پس از این اتفاق شایعاتی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس در ازای بخشش غرامت مذکور پیش امد اما نه او قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشت و نه مذاکره جدی انجام شده بود.

اما پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی، مدیرعامل سرخ ها رسماً ارائه پیشنهاد به لوکادیا را برای بازگشت به پرسپولیس تائید کرد تا مشخص شود در صورت محقق شدن این اتفاق، این تیم از یک حمایت فرادولتی و در سطح حکومت برخوردار است.

چرا که هر فرد ایرانی اگر بیانیه ها و صحبتهای لوکادیا را در ناآرامی های پائیز گذشته به زبان می آورد، بدون لحظه ای تعلل توسط نیروهای امنیتی بازداتش می شد و به اتهام تبلیغ علیه نظام در دادگاه محکوم می شد اما ظاهراً این قانون هم برای تیم آقایان وجود خارجی ندارد و آنها می توانند بازیکنی که نظام را زیر سوال برده، به تهران بیاورند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید