کد خبر:46587
پ

فیلمی که نشان می دهد شهاب زاهدی روی حامدی فر خطا کرد

صحبت ها در خصوص صحنه جنجالی برخورد حامد فر و شهاب زاهدی در دربی 102 همچنان داغ است؛ البته با اظهار نظر علیرضا فغانی در خصوص اخراج نداشتن حرکت حامدی فر و البته عدم نشان دادن کارت زرد به صحنه مشابه در لیگ انگلیس، تقریباً پرونده این صحنه بسته شده و هیاهو باشگاه پرسپولیس ره […]

صحبت ها در خصوص صحنه جنجالی برخورد حامد فر و شهاب زاهدی در دربی 102 همچنان داغ است؛ البته با اظهار نظر علیرضا فغانی در خصوص اخراج نداشتن حرکت حامدی فر و البته عدم نشان دادن کارت زرد به صحنه مشابه در لیگ انگلیس، تقریباً پرونده این صحنه بسته شده و هیاهو باشگاه پرسپولیس ره به جائی نخواهد برد چرا که داور تصمیم درست را در این صحنه اتخاذ کرده است.

فیلمی که نشان می دهد شهاب زاهدی روی حامدی فر خطا کرد

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس همچنان به اخراج نشدن حامد فر در این صحنه اعتراض دارد اما شهاب زاهدی که در متن این حرکت بود در مصاحبه با سایت ورزش 3، کارشناسی داوری علیرضا فغانی در این صحنه را که دال بر عدم اخراج بازیکن آبی بود را تائید کرد.
جالبتر اینکه فیلمی از زاویه ای متفاوت منتشر شده که به خوبی نشان می دهد این زاهدی است که با بی احتیاطی روی بازیکن استقلال تکل از کنار می زند و شاید حتی داور می توانسته خطای زاهدی بر روی حامد فر را بگیرد. زاهدی در این صحنه با سرعت به سمت حامدی فر حرکت م کند اما در آخرن لحظه پاش لیز می خورد و بازکن استقلال را هم سرنگون می کند.

پس از رسوایی برخی عوامل پرسپولیس که شائبه خالی بودن اتاق var را مطرح کردند به نظر می رسد جوسازی آنها در خصوص این صحنه هم بی اثر شده است و داور مسابقه تصمیم درست را اتخاذ کرده است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • جابراقراری 29 دسامبر 2023 / 12:21 ق.ظ

    خوب

  • ناشناس 29 دسامبر 2023 / 12:19 ق.ظ

    خیلی ممنون

  • پرسپولیس حکومتی هشت تایی بوسیله سرورش تاج ایران 19 دسامبر 2023 / 4:07 ب.ظ

    این فیلم به خوبی نشون میده مافیای حکومتیه قرمز جعلی و دزد چقدر به جامعه دروغ گفته و در حق تاج ایران جفا شده . اگه وار نبود اینم مثل بازی های قبل رو برای چوسپولیس حقیر حکومتی در میاوردند. در این بازی تاج ملت چهار ضربه پنالتی طلبکار شد و اگر فقط یکی از آنها به حق به استقلال داده میشد پیگوزی با شکستی سنگین راهی طویلش می شد . ولی همه دیدند این تیم ذلیل حکومتیه حقیر فقط با حمایت مافیای حکومتی و داوران جام می گیره و ابدا لیاقت حتی ماندن در دسته اول رو هم نداره.

  • کوروش 18 دسامبر 2023 / 3:46 ب.ظ

    اکیپ فیلم برداری و کارگردان های صدا و سیمای میلی همانند اون مجری دلقک و گزارشگر لنگیشون حرومزاده ان اون از فصلهای قبل که تبلیغات دور زمین استقلالو نشون نمیدادن و بازیهای استقلالو با دوربینهای SD پخش میکردن ، هزار بار آهسته گل لنگو نشون میدادن ، تو این بازیم خیلی حرفه ای از همون اول بازی آتیش بازی خوشگل هوادار استقلالو سانسور کرد و تو تموم صحنه ها از یه زاویه ای تصویر آهسته میداد که بنفع لنگ قضاوت بشه و مردم فکر کنن اونا ضرر کردن و حق استقلال خورده نشده ، شما نگاه کنید تو صحنه پنالتی روی بلانکو و هند ترابی ، فقط یه بار آهسته از فاصله دور نشون داد که هیچی معلوم نباشه و همین خطا رو از زاویه دوربین اصلی نشون داد که معلوم نباشه اون اومده خودشو زده به حامدی فر ، اوج کارشم تو صحنه پنالتی بابایی بود تو هیچ کدوم از زاویه ها که آهسته شو داد به اندازه دوربین پشت دروازه بیرانوند کاملا معلوم نبود که چه پنالتی واضحی شده فقط یه بار نشون داد سریع قطعش کرد حتی تو تصاویر وارم از اون دوربین پخش نکرد که نکنه داور مجاب بشه پنالتیرو بگیره بعدم رسانه هاشون میان با همین تصویرها مظلوم نمایی میکنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید