کد خبر:44174
پ

فروزان و استقلالی های گل گهر هم قسم برای شکست پرسپولیس

در حالی که هواداران پرسپولیس این روزها سرخوش از اتفاقات عجیبی که در نتایج تیمهای صدر جدولی رخ داده به قهرمانی تیمشان در لیگ قکر می کنند، اما احتمال می رود یک مانع بزرگ که هم در جام حذفی و هم در لیگ پیشروی دارند، مانع از تحقق رویای قرمزها شود. پرسپولیس در لیگ و […]

در حالی که هواداران پرسپولیس این روزها سرخوش از اتفاقات عجیبی که در نتایج تیمهای صدر جدولی رخ داده به قهرمانی تیمشان در لیگ قکر می کنند، اما احتمال می رود یک مانع بزرگ که هم در جام حذفی و هم در لیگ پیشروی دارند، مانع از تحقق رویای قرمزها شود.

فروزان و استقلالی های گل گهر هم قسم برای شکست پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ و جام حذفی می بایست به مصاف گل گهری برود که لشگری از بازیکنان متعصب استقلالی در آن حضور دارند. با توجه به اتفاقات غیر فوتبالی عجیب چند هفته اخیر در لیگ برتر، از اردوی گل گهری ها خبر می رسد بازیکنان سابق استقلال از جمله بهنام برزای، محسن فروزان، آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی با سایر بازیکنان گل گهر هم قسم شده اند که در هر دو بازی با حداکثر توان مقابل پرسپولیس به میدان بروند و این تیم را شکست دهند.

اتفاقی که ر صورت رخ دادن به معنای از دست رفتن دو جام برای پرسپولیس است چرا که در صورت لغزش پرسپولیس با یک شکست از 3 بازی آتی خود، شانس دو تیم استقلال و سپاهان برای قهرمانی افزایش خواهد یافت و در صورت شکست سرخ ها در جام حذفی، عملاً قهرمانی در جام حذفی نیز برای این تیم در دسترس نخواهد بود.

با وجود یک کادر پرسپولیسی در پیکان و انبوه بازیکنان پرسپولیسی در تیم نساجی به نظر نمی رسد پرسپولیس مقابل این تیم ها مشکل چندانی داشته باشد و تنها تیمی که ممکن است یقه این تیم را بگیرد، گل گهر سیرجان است که از بازیکنان با کیفیتی هم بهره می برد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید