کد خبر:4396
پ

پشت پرده ماجرای هیس نشان دادن فرهاد مجیدی

عدم حضور سرمربی استقلال در کنفرانس های خبری قبل و بعد از بازی به سوژه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده و بسیاری فرهاد مجیدی را به سبب کم ظرفیت بودن و ناتوانی از کنترل احساساتش در بیان کلمات، مربی بزرگی نمی دانند که قادر نیست با سیاست خاصی در کنفرانس های خبری قبل از […]

عدم حضور سرمربی استقلال در کنفرانس های خبری قبل و بعد از بازی به سوژه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده و بسیاری فرهاد مجیدی را به سبب کم ظرفیت بودن و ناتوانی از کنترل احساساتش در بیان کلمات، مربی بزرگی نمی دانند که قادر نیست با سیاست خاصی در کنفرانس های خبری قبل از بازی، جنگ روانی را به سود تیم خود کند. اتفاقی که به جزئی از فوتبال حرفه ای در دنیای فوتبال تبدیل شده و سرمربی استقلال تاکنون به بهانه جلوگیری از ایجاد حاشیه و تنش برای خود و تیمش از حضور در کنفرانس های خبری خودداری کرده چرا که او به خوبی می داند که صحبتهای آتشینش سوژه های جنجالی به دست خبرنگاران خواهد داد که شاید حواشی به وجود آمده به واسطه آن تا مدتها گریبان تیمش را بگیرد.

 

فرهاد مجیدی با آن “هیس” نشان داد مربی بزرگی نیست

 

فرهاد مجیدی با آن "هیس" نشان داد مربی بزرگی نیست

 

از رفتار ناشیانه مجیدی در اهواز و تقابلش با فولاد خوزستان که بگذریم به حرکت شب گذشته او می رسیم که با نشان دادن حرکت هیس به فردی نامعلوم بار دیگر برای خود و تیمش حاشیه درست کرد.

مجیدی که به طور آشکاری تحت فشار هواداران استقلال قرار دارد و این روزها نیز بحث بر سر بی تجربگی او و عدم کفایتش برای نشستن روی نیمکت استقلال مطرح است به تارگی متوجه این موضوع شده که یکی از اعضای کادر فنی به دنبال تغییر او است و به نظر می رسد آن حرکت را برای دعوت او به سکوت انجام داده که این موضوع حاکی از شکاف در بین کادر فنی و مدیران باشگاه است که در نهایت به سود این تیم و هواداران استقلال تمام نخواهد شد.

 

فرهاد مجیدی دشمنان زیادی در فوتبال ایران برای خود تراشیده و به سبب روابط مناسبش با سیاسیون در زمان احمدی نژاد و روحانی و پست گرفتن ناگهانی در استقلال، به خار چشمی در چشم بسیاری از پیشکوستان و مربیان استقلالی تبدیل شده که مدتهاست منتظر فرصتی بودند تا با شایستگی های خود به نیمکت استقلال برسند و به طور حتم، مجیدی نیز در هر بازی این فشار را که عده ای از استقلالی ها دوست ندارند تیم او موفق شود، احساس کرده و می کند و خروجی این تحمل فشارف عکس العمل او به صورت حرکت هیس به تمام منتقدینش است.

 

هواداران استقلال تا همین چند سال قبل طعم حضور یک مربی فوق احساساتی و هیجانی به نام علیضا منصوریان را چشیده اند و اتفاقا او نیز مثل فرهاد مجیدی در فصل اول حضورش توانست استقلال را به رده دوم جدول برساند اما در ادامه کار همان هیجان بیش از حد و رفلکس های اضافی اش در کنار خط، کار دستش داد و منجر به وارد شدن استرس بی مورد به بازیکنان و کسب نتایج ضعیف در این تیم شد که به نظر می رسد مجیدی نیز قدم در راهی گذاشته که منصوریان چند سال قبل آن را پیمود و در نهایت با نتایجی مشابه مجیدی از استقلال اخراج شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ashkan 2 آگوست 2020 / 8:43 ب.ظ

    فقط یه احمق میتونه از یک مربی تازه کار جوان انتظار بزرگی داشته باشه. این رو گفتم که فقط نویسنده بیسواد مطلب ساندیس خور بفهمه که مردم خر نیستند و گول شما بیسوادهای دهاتی که فقط بلدید مواجب بگیرید و کس شعر تحویل جامعه اتون بدید رو نمیخورند. ریدم تو دهن شهرستانی اتون که هیچی برای این مملکت باقی نگذاشتید. اون از حم.مت گردان های بیسواد دهاتی و اینهم از مثلا تحصیلکرده ها و روزنامه نگاران بیسواد تر از قاتلین پیژامه به سر!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید