کد خبر:45793
پ

عملکرد کمدی علی خطیر و دار و دسته ش در استقلال | جایی برای بهانه نمانده آقای مامور به خطا !

عصر امروز اتفاقات عجیبی در نقل و انتقالات فوتبال ایران رخ داد که باز هم باشگاه استقلال و در راس آن مدیر پر ادعای این تیم یعنی علی خطیر بازنده معادلات بود. عملکرد کمدی علی خطیر و دار و دسته ش | جایی برای بهانه نمانده آقای مامور به خطا ! پس از افتضاح مدیریتی […]

عصر امروز اتفاقات عجیبی در نقل و انتقالات فوتبال ایران رخ داد که باز هم باشگاه استقلال و در راس آن مدیر پر ادعای این تیم یعنی علی خطیر بازنده معادلات بود.

عملکرد کمدی علی خطیر و دار و دسته ش | جایی برای بهانه نمانده آقای مامور به خطا !

عملکرد کمدی علی خطیر و دار و دسته ش | جایی برای بهانه نمانده آقای مامور به خطا !

پس از افتضاح مدیریتی خطیر در جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام و مجبور شدن سرمربی استقلال به بازگرداندن نفرات مازادی همچون آرمان رمضانی، سید حسین حسینی، سعید مهری و … خطیر در یک مانور تبلیغاتی از منتظر محمد و آریا برزگر به عنوان دو خرید جدید استقلال رونمایی کرد و قول جذب یاسین سلمانی (یکی از بازیکنان لیست نکونام) را به هواداران استقلال داد.

اما با سوء مدیریت محض جناب مدیرعامل که ظاهراً اصول اولیه نقل و انتقالات را هم نمی دانسته، منتظر محمد راهی مس شد و آریا برزگر به صورت قطعی به نساجی پیوست و در آخرین شاهکار جناب خطیر، یاسین سلمانی سر از پرسپولیسی در آورد که ترافیک سنگینی در خط میانی خود دارد.

برخی معتقدند دیپورت مهاجم خارجی  توسط نکونام که توسط بدون هماهنگی با او توسط خطیر به تهران آمده بود، عامل این اتفاقات بوده و خطیر از حالا اقدامات خود برای زمینگیر کردن سریع نکونام و روی کار آوردن مربی مدنظر خود را آغاز کرده است.

او پیشتر نمونه همین اقدامات را در تیم وینفرد شفر انجام داد و ستاره های وقت استقلال از جمله فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، منشا، الهیار صیادمنش و … به دلایل عجیب از دسترس کادر فنی خارج می شدند!!!

 

زمانی که خطیر در استقلال حکم گرفت مدعی شدیم او برای خدمت نیامده و برای نیات شومی به استقلال بازگشته که خیلی زود هواداران استقلال، نتیجه انفعال و ضعف مدیریت خود را در بیرون مستطیل سبز می بینند.

امروز اگر از علی خطیر و اعضای هیئت مدیره فرمایشی استقلال که همگی مامور به خطا هستند و دستورات بالادستی های خود در وزارت ورزش را اجرا می کنند، بپرسیم در این چند ماهی که به استقلال آمده اند چه دستاوردی به لحاظ مالیف نقل و انتقالاتی و … داشته اند، به نظر شما آقایان به لکنت زبان نمی افتند؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید