کد خبر:9820
پ

صحبتهای مهم یحیی گل محمدی پس از شنیدن خبر جدایی بشار رسن و خلیل زاده

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نسبت به حواشی اخیر و جدایی ستاره های این تیم واکنش نشان داد.   صحبتهای مهم یحیی گل محمدی پس از شنیدن خبر جدایی بشار رسن و خلیل زاده   امیدوارم مشکل قرارداد برخی نفرات باتعصب تیم مثل خلیل‌زاده، کنعانی زادگان، نادری، رادوشویچ و…. با مذاکرات در فضایی منطقی حل […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نسبت به حواشی اخیر و جدایی ستاره های این تیم واکنش نشان داد.

 

صحبتهای مهم یحیی گل محمدی پس از شنیدن خبر جدایی بشار رسن و خلیل زاده

صحبتهای مهم یحیی گل محمدی پس از شنیدن خبر جدایی بشار رسن و خلیل زاده

 

امیدوارم مشکل قرارداد برخی نفرات باتعصب تیم مثل خلیل‌زاده، کنعانی زادگان، نادری، رادوشویچ و…. با مذاکرات در فضایی منطقی حل و فصل شود و هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود و پیشنهادات دیگر تیم‌ها به برخی نفرات هم دردسرساز نشود.

تاکید می‌کنم به شدت با جدایی بشار عزیز مخالفم و مخالفت من با جدایی بشار را همه می‌دانستند، امیدوارم او هر چه زودتر این پیشنهاد قطری را فراموش کند.

هواداران عزیز؛ می‌دانم استرس زیادی متحمل شده‌اید. حقیقتا خودم هم درددل هایی دارم و همچون شما نگران برخی مسائل هستم اما ان‌شاءالله با پیگیری باشگاه و هیئت مدیره، نگاه مثبت بازیکنان و دعا و انرژی مثبت شما یکایک مشکلات و چالش‌ها حل شود و بتوانیم با تمرکز و آرامش آماده مسابقات شویم. برخی چالش ها ریشه در مسائل مالی دارد و برخی هم با انعطاف و پیگیری و بررسی ان‌شاءالله حل می شود.

 

گفته می شود یحیی مدیریت باشگاه را تهدید کرده در صورت فروش بشار رسن، او استعفا خواهد داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید