کد خبر:10739
پ

شایعه سمی در شهر | پرسپولیس فینال آسیا را از دست داد؟

اتفاقات این روزهای باشگاه پرسپولیس به قدری عجیب است که حتی بدبین ترین هوادار این تیم نیز پس از بازگشت تیم از قطر تصورش را نمی کرد اما از ساعاتی پیش شایعه ای در فضای مجازی پیچیده که به نظر قابل تامل است.   وکیل پرسپولیس: شجاع اگر می ماند هم نمیتوانست در فینال آسیا […]

اتفاقات این روزهای باشگاه پرسپولیس به قدری عجیب است که حتی بدبین ترین هوادار این تیم نیز پس از بازگشت تیم از قطر تصورش را نمی کرد اما از ساعاتی پیش شایعه ای در فضای مجازی پیچیده که به نظر قابل تامل است.

 

وکیل پرسپولیس: شجاع اگر می ماند هم نمیتوانست در فینال آسیا بازی کند

 

شایعه سمی در شهر | پرسپولیس فینال آسیا را از دست داد؟

شایعه در شهر | پرسپولیس فینال آسیا را از دست داد؟

اینطور که از شنیده ها پیداست، با توجه به شرایط موجود شانس پیروزی النصر در شکایتش به CAS بالا رفته و این خبر به گوش مسئولین، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس نیز رسیده است و بسیاری از آنها تمایلی به ماندن در این رسوایی بزرگ ندارند وگرنه کدام بازیکن حاضر می شود فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد و با اصرار فراوان برای جدایی از پرسپولیس، تلاش کند؟   کدام مدیری حاضر می شود در آستانه این رویداد مهم، استعفا دهد (اشاره به استعفای امروز رغبتی) و کدام مدیری اینطور بی محابا اسرار باشگاه را به خبرنگاران پابرهنه در خیابان لو می دهد و پرده از تخلف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس بر می دارد(اشاره به صحبتهای رسول پناه در مورد شکایت النصر)

با توجه به استنکاف AFC از ارائه دلایل رد شکایت النصر، به نظر می رسد دست تیم عربستانی در شکایت به CAS پر است چرا که اگر AFC تخلف پرسپولیس را تائید می کرد در واقع بر روی سهل انگاری و تخلف خودش در تائید مدارک بازیکنان پرسپولیس صحه گذاشته بود.

برخی نیز معتقدند فایل صوتی منتسب به رسول پناه که به صراحت از تخلف فدراسیون فوتبال در این زمینه صحبت کرده، به عنوان سند جدید و محکمی برای النصری ها تبدیل شده و آنها برنده شکایت به CAS خواهند بود و به دلیل اینکه فینال آسیایی برای پرسپولیس در کار نخواهد بود، تمایل زیادی برای ماندن و کار کردن در این شرایط برای مدیران و بازیکنان وجود ندارد.

 

حال باید منتظر ماند و دید حواشی خودساخته پرسپولیسی ها در نهایت چه سرانجامی پیدا خواهد کرد و آیا اعترافات صوتی رسول پناه منجر به از دست رفتن فینال آسیایی برای پرسپولیس می شود؟

 

پی نوشت: گفته می شود رسول پناه از همه این اتفاقات مطلع بوده و برای فرار رو به جلو و معرفی عوامل این افتضاح و دلایل جدایی شجاع خلیل زاده، خودش مجوز رسانه ای شدن فایل صوتی اول را داده است وگرنه در هیچ جای دنیا، یک مدیر عامل این حجم از اطلاعات محرمانه تیم را آن هم در خیابان در اختیار چند خبرنگار و هوادار پابرهنه قرار نمی دهد. در واقع افشای این فایلها نشان داد اولاً شجاع خلیل زاده درخواست مالی سنگینی از پرسپولیس داشته و در صورت حذف پرسپولیس از فینال نیز این فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بوده اند که قصور کردند و نه مدیران پرسپولیس!

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • سوداقرمز همایونی 29 اکتبر 2020 / 7:07 ب.ظ

    کیسه جون دارین میترکین که ارتش سرخ رفته فینال همه این خبرارو میذارین شاید یه فرجی بشه از حسادتون کم بشه (اگه بشه!!)
    شمایی که چشم دیدن ندارین چرا میایین لیگ قهرمانان آخه!؟

  • تاج 25 اکتبر 2020 / 6:52 ق.ظ

    همواره آنان که در تاریخ نظریه های درست و ایده و افکار صحیح داشتن مورد حمله و هجمه اکثریت بوده اند ولی در آخر ثابت شده که اون یکنفر حق داشته نه آن اکثریت! نمونه اش گالیله! بتاکاپ = گالیله. گالیله من دوستت دارم.

  • یوسف 25 اکتبر 2020 / 5:29 ق.ظ

    یه حرفی میزنی مرغ پخته خنده ش میگیره کیسه جون
    برفرض محال این آرزوی شما درست باشه آخه مگه شجاع و بشار نادری مقصرن که فرار کنن یا مگه تا حالا ما هفته ای یه بار میرفتیم فینال آسیا که حالا که طبق آرزوی شما فینال نیستیم بزارن برن
    نه کیسه جون حالت خوش نیست
    اون آرزوت رو هم به گور خواهی برد

  • مزیدی 23 اکتبر 2020 / 11:20 ب.ظ

    جناب ادمین
    رفتن شجاع خلیل زاده و نادری و…… پول هست نه اتفاق
    وقتی تو قطر به شجاع پنج برابر پرسپولیس پول میدن، وقتی نادری تو استقلال ده میلیارد و تو پرسپولیس دو میلیارد میدن، وقتی بشار فیلم میفرسته و دست به دامن هواداران تیم میشه که من مشکل خانوادگی دارم و تو قطر بهم خیلی بیشتر میدن و این رو با صداقت تمام میگه
    چه جوری شما به عنوان یه خبرنگار اینهمه دلیل واضح رو کنار میذارید و به یه احتمال می چسبید.
    یا واقعا از خبرنگاری سر در نمیارید، یا مغرضانه می نویسید.
    فیلم رسول پناه اگر درست باشه
    میگه من از ثبت قرارداد ها خبر ندارم، از فدراسیون بپرسید
    این کجاش دلیل بر خطای فدراسیون هست؟

    • admin 24 اکتبر 2020 / 7:26 ق.ظ

      شما مطمئنید نادری تو استقلال 10 میلیارد میگیره تو استقلال 2 میلیارد؟ رسماً اعلام شد 30 درصد پایینتر از پیشنهاد پرسپولیس میگیره و این غیرقابل کتمان هست وقتی رسمی اعلام میشه. در مورد وریا غفوری هم میگفتن داره 12 میلیارد میگیره که روز گذشته خود رسول پناه اعلام کرد 6 میلیارد میگیره اونم برای دو فصل و در عین حال از درخواست 20 میلیاردی شجاع خلیل زاده هم پرده برداری کرد! شما حرف منو متوجه نشدید. من گفتم کدوم بازیکن در آستانه فینال آسیا یهو هوای رفتن به سرش میزنه؟ همین بازیکنا که میگن قطر مثلا 5 برابر بیشتر میده اگه با قهرمانی اسیا ترانسفر می شدن در نیم فصل، 50 برابر میتونستن بگیرن . به جای 2 میلیون دلار، 4-5 میلیون دلار میتونستن قرارداد ببندن و اینو دیگه یه هوادار عادی هم میدونه . همونطور که با قهرمانی یه تیم توی لیگ، قیمت بازیکناش هم بالاتر میره. در مورد فیلم رسول پناه در قسمت اولش هم ایشون صراحتاً میگه فدراسیون تخلف کرده به ما ربطی نداره. ما در مورد محرومیت شجاع خلیل زاده از فینال هم به عنوان اولین رسانه مطرح زدیم امثال شما گفتید مغرضانه س اما وکیل خود باشگاه پرسپولیس دیروز تائیدش کرد. اصراری به قبول دیدگاهمون نداریم اما قبول کنیم هر فردی آزاده از زاویه خودش به مسائل نگاه کنه و ارتباطی به جانبداری از تیمی نداره

  • فرهاد دو آتیشه سرخ 23 اکتبر 2020 / 7:26 ب.ظ

    شما تو فیفا هستی یا cas که میای از زبان آنها نظر میدی؟؟؟؟؟! مگه شما خبر داری که میای حرف میزنی؟؟؟؟؟ اینکه اونا برنده بشن بعلت نفوذه نه دلیل قانونی، در ضمن دادگاه عالی ورزش یعنی cas بیکار نیست بیاد اینجور چیزا بررسی کنه، برای دادگاه عالی ورزش اسناد کتبی و رسمی مهمه نه یه فایل صوتی که خود یارو هم معلوم نیست چی داره میگه! در ضمن در اون فایل رسول پناه نگفت ما محروم بودیم، گفته اگه اگه اگه پرونده میباختیم به هواداران میگفتن مسیر اونوره یعنی فدراسیون! در ضمن اگه پرسپولیس باخته بود نمیومد یه پول جداگانه به دلار بده برای شکایت، وکیل بگیره، و پرونده بفرسته ، حکم اصلی همون حکمی بود که afc صادر کرد ، فیفا نمیاد حکم زیر مجموعه خودشو که afc باشه رد کنه، در انتها هم اینکه قانون میگه تیم مقابل فقط دو ساعت بعد از بازی اجازه شکایت داره که النصر اینکارو نکرد ، فیفا نمیاد قوانین نوشته شده خودشو زیر سوال ببره برادر، قوانین درست مطالعه کن و بعد بیا اینجا به طرفداری از تیم محبوبت استقلال تیمهای دیگرو زیر سوال ببر و با ساخته های ذهن خودت ته دل هواداران ساده این تیمو خالی کن، بهتره از قرارداد با بازیکن دومیلیاردی صحبت کنید که با 8 میلیارد دعوتش کردید دفتر آقای عبدیان تو قزوین و با این فرد انبوه ساز که معلوم نیست شغل اصلیش چیه و این پولارو از کجا آورده که حاضره 8 میلیارد از جیبش بده و هدفش چیه یه بازیکن ساده دیگه پرسپولیسو مثل هاشمی نسب به تیم خودتون بردید و نابودش کردید.

    • admin 23 اکتبر 2020 / 7:41 ب.ظ

      رفیق ساخته ذهن کجا بود اولاً هر رسانه با توجه به مشاهداتش حق داره گمانه زنی کنه راجع به هر اتفاقی و از زاویه خودش به موضوعات نگاه کنه و نه لزوماً زاویه چشم یه هوادار تیم دوماً ما در موضوع محرومیت شجاع خلیل زاده هم اولین رسانه ای بودیم که این موضوع رو مطرح کردیم و امثال شما اومدن گفتن زاییده ذهن شماس و هوادار استقلال هستید و کلی حاشا و انکار شد و … اما امروز وکیل خود باشگاه پرسپولیس توی برنامه زنده ورزش و مردم این موضوع رو تائید کرد که شجاع اگر میموند هم نمیتونست برای پرسپولیس تو فینال بازی کنه . به نظر شما این طبیعیه که بازیکنا همه دارن از پرسپولیس فرار می کنن؟ بشار رسن هم نتونست بره ولی اگه راه داشت شک نکنید میرفت . نادری که رفت . شجاع که رفت. رغبتی استعفا داد . رسول پناه جوری افشاگری میکنه انگار روز آخری هست که توی پرسپولیس ه و داره عوامل اتفاقات بعدی رو معرفی میکنه و …. همه اینا رو کنار هم بذاریم به این تنیجه می رسیم که یه اتفاق منفی بزرگ انگار قراره توی تیم بیفته که همه اینطوری از تیم فراری شدن وگرنه کدوم عقل سلیمی میاد بازی تو فینال اسیا رو ول کنه و قبل فینال بره یه تیم دیگه؟ به نظرت شجاع با عنوان مرد سال اسیا و قهرمان لیگ قهرمانان اسیا ترانسفر میشد بیشتر گیرش میومد یا الان ؟ کمی صبر و تحملون رو بالا ببریم و فکر نکنیم هر رسانه ای که باب میل ذهن ما مطلب نمیزنه، لزوماً دشمن ماس یا طرفدار تیم رقیب هست. یا علی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید