کد خبر:46077
پ

سفر جورجینا رودریگز همسر رونالدو به تهران کنسل شد

در حالی که تنها چند روز دیگر به سفر کریستیانو رونالدو به تهران باقی مانده است، هیجان حضور فوق ستاره فوتبال جهان در ایران به مقامات سیاسی کشور هم کشیده شده است. اما سوال بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و رونالدو این است که آیا جورجینا رودریگز همسر غیر رسمی او هم در این […]

در حالی که تنها چند روز دیگر به سفر کریستیانو رونالدو به تهران باقی مانده است، هیجان حضور فوق ستاره فوتبال جهان در ایران به مقامات سیاسی کشور هم کشیده شده است. اما سوال بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و رونالدو این است که آیا جورجینا رودریگز همسر غیر رسمی او هم در این سفر، او را همراهی می کنند یا خیر؟

سفر جورجینا رودریگز همسر رونالدو به تهران کنسل شد

 

با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می رسد جورجینا به دلیل مشکلاتی که برای پاسپورت او در سفر به ایران به وجود می آید، از این سفر صرف نظر کرده است. پیشتر مقامات آمریکایی محدودیت های زیادی را برای افرادی که در پاسپورت نها مهر سفر به ایران درج شده در نظر گرفته بودند. این محدودیت ها شامل حال تیم های ورزشی و مقامات رسمی کشورها نمی شود و به همین دلیل رونالدو و سایر خارجی های النصر بدون هیچ مشکلی به تهران سفر خواهند کرد.

سفری که از هم اکنون مشخص است با حواشی بسیاری همراه خواهد بود و مسئولین نگران آبروریزی احتمالی هواداران در مواجهه با رونالدو هستند. با توجه به اینکه کاروان تیم النصر 26 شهریور با پرواز اختصاصی وارد تهران می شوند، احتمالاً جو فرودگاه امام خمینی با استقبال شدید هواداران رونالدو دیدنی خواهد بود.

نکته جلب اینکه در چند روز گذشته، ورود جورجینا رودریگز به ایران و ارشاد او در بدو ورود به گیت های بازرسی فرودگاه امام به سوژه طنز رسانه های مجازی تبدیل شده بود.

کلیدواژه : جورجینا رودریگز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید