کد خبر:46664
پ

سازمان نظام وظیفه در خدمت تیم حکومتی | چرا وقت سربازی یزدانی و مرادمند مساعدت نشد؟

در حالی که صحبت هایی مبنی بر جدایی بازیکنان سرباز تیمهای لیگ برتری در نیم فصل به گوش می رسید، با اعلام مسئولین امر، بازیکنان مشمول می توانند تا پایان این فصل در تیم های خود ادامه فعالیت دهند! سازمان نظام وظیفه در خدمت تیم حکومتی | چرا وقت سربازی یزدانی و مرادمند مساعدت نشد؟ […]

در حالی که صحبت هایی مبنی بر جدایی بازیکنان سرباز تیمهای لیگ برتری در نیم فصل به گوش می رسید، با اعلام مسئولین امر، بازیکنان مشمول می توانند تا پایان این فصل در تیم های خود ادامه فعالیت دهند!

سازمان نظام وظیفه در خدمت تیم حکومتی | چرا وقت سربازی یزدانی و مرادمند مساعدت نشد؟

این تصمیم عجیب در راستای تصمیمات حمایتی مسئولین ارشد کشور از یک تیم خاص و تضعیف تیم دیگر ارزیابی می شود. در واقع سازمان نظام وظیفه نشان داد که با لابی های پشت پرده می توان اعزام به خدمت را به تعویق انداخت اما تنها دو فصل پیش بود که تمام رسانه های رنگی و مسئولان با ادعای اینکه فوتبالیستها با دیگر جوانان این مرز و بوم تفاوتی ندارند، بر روی مشمول شدن مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع آماده آن روزهای استقلال پافشاری کردند تا بلکه از این طریق بتوانند ترمز تیم مهارنشدنی فرهاد مجیدی را بکشند اما در پایان فصل این سرافکندگی برای مسئولین رده بالای کشوری باقی ماند و این بازیکنان استقلال (بدون مرادمند و یزدانی) بودند که کاپ طلایی قهرمان بدون باخت مسابقات را بالای سر بردند.

امروز شاهد این مسئله هستیم که سرمربی تیم ملی تنها برای مشمول نشدن میلاد سرلک، یک بار او را به اردویی تیم ملی دعوت کرد تا از اعزام او در ابتدای فصل جلوگیری شود و حالا در نیم فصل هم که دیگر خبری از ملی شدن سرلک و جام ملتهای آسیا نیست، خود مسئولین سازمان نظام وظیفه دست به کار شدند و با ارفاق به بازیکنان سرباز تیم ها، اعلام کردند آنها می توانند تا پایان فصل در تیم های خود باقی بمانند!

 

البته پر واضح است که این ارفاق عمومی با هدف عدم تضعیف تیم محبوب آقایان انجام شده است چرا که چند سال قبل نیز وزیر ورزش وقت با نامه ای بی مورد پس از ناکامی های پیاپی ملی پوشان فوتبال در جام جهانی و جام ملتهای آسیا خواستار تعویق خدمت 7 ملی پوش شد که در آن بین نام علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی تازه به پرسپولیس پیوسته نیز به چشم می خورد. در واقع معافیت خدمت آن هفت ملی پوش پوششی بود برای پیوستن ستاره های وقت فوتال ایران به تیم محبوب آقایان تا از اعزام به خدمت ایشان جلوگیری شده باشد.

 

اکنون نیز همین سناریو در حال تکرار است و لابی هایی در سطح فراتر از دولت و تا مسئولین ارشد نظام برای برخی تصمیمات عجیب مثل تصمیم کمیته استیناف در بازگرداندن امتیازات کسر شده در فوتبال ایران به سود یک تیم خاص دیده می شود.

آن مسئولانی که ادعای مسلمانی دارند اما تبعیض را در همه تصمیمات خود ه سود تیم محبوب دوران کودکی خود لحاظ می کنند احتمالاً در چند سال اخیر دیده اند که بچه لوس فوتبال ایران بدون حمایت ایشان در فوتبال آسیا حتی قادر از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم نبوده و نیست. پس چه بهتر که بگذارند تیم مذکور روی پای خود ایستادن را یاد بگیرد تا بلکه با قدرت واقعی خود به مقام قهرمانی در آسیا برسد. آنها به خوبی می دانند که با تصمیمات رنگی خود چه بر سر استقلال آوردند تا عامدانه این تیم از آسیا حذف شود و تیم محبوب خود را با سندسازی جایگزین کردند اما در نهایت نتیجه آن نشد که انتظارش را داشتند …

حال می توان دلیل شادی زائد الوصف جواد نکونام در دربی اخیر پس از گل ثانیه های پایانی را درک کرد که یک جریان مافیایی را به ماتم فرو برد.

پی نوشت: تا این لحظه سازمان نظام وظیفه توضیح مشخصی در خصوص وضعیت خدمت مشکوک بیرانوند و وحید امیری نیز ارائه نکرده است. مستندات متناقضی در خصوص پرونده این دو بازیکن در فضای مجازی دست به دست می شود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • پرسپولیس حکومتی هشت تایی بوسیله سرورش تاج ایران 1 ژانویه 2024 / 12:46 ب.ظ

    کسی هست دیگه به حمایت حکومت و مافیا از لجنپلیس حقیر حکومتیه جعلی شک و تردید داشته باشه ؟ اگه باشه یا باید به عقلش شک کرد یا به وجدانش !!!!

  • کوروش 1 ژانویه 2024 / 7:32 ق.ظ

    مرحوم ناصر خان حجازی : کجای این مملکت پاکه که فوتبالشم پاک باشه ، تنها رسانه ای که حقایق و می نویسه احسن به شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید