کد خبر:31370
پ

رونالد کومان در مسیر محمود فکری | رو مخی و اعصاب خرد کن با نتایج سینوسی

شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا مقابل بنفیکا در لیسبون باخت تحقیرآمیز دیگری را به ثبت رساند و دوباره 3 بر صفر شکست خورد. آنها در هفته اول نیز مقابل بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده بودند تا آمار فاجعه‌بار و تاسف برانگیزی را در حال حاضر به نمایش گذارند. پس […]

شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا مقابل بنفیکا در لیسبون باخت تحقیرآمیز دیگری را به ثبت رساند و دوباره 3 بر صفر شکست خورد. آنها در هفته اول نیز مقابل بایرن مونیخ در خانه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورده بودند تا آمار فاجعه‌بار و تاسف برانگیزی را در حال حاضر به نمایش گذارند.

پس از این باخت، فابریزیو رومانو،‌خبرنگار مشهور ایتالیایی در توییتی عنوان کرد که رونالد کومان پس از این باخت «قطعاً» اخراج خواهد شد و لاپورتا سعی دارد از بین «ژاوی» و «روبرتو مارتینز» یک مربی را انتخاب کند.

آ.اس اسپانیا و دیگر رسانه‌های این کشور نیز خبر رومانو را تایید کردند و مدعی شدند که دیگر مهلتی وجود ندارد و باشگاه بارسلونا به محض پیدا کردن مربی خود کومان را اخراج خواهد کرد.

 

نکته جالب توجه اینکه باشگاه بارسلونا به سادگی نمی تواند کومان را اخراج کند چرا که اخراج او بر خلاف قوانین فیرپلی مالی یوفا خواهد بود  و مدیران این تیم می بایست این مربی را احتمالاً تا نیم فصل تحمل کنند.

وجه اشتراک رونالد کومان با محمود فکری در استقلال اینکه هر دو مربی با نتایج سینوسی که می گرفتند، برای یک هفته هواداران تیم خود را امیدوار می کردند و در هفته بعد با یک نتیجه ضعیف، بار دیگر آنها را نا امید می کردند و هر دو مربی نیز اعتقادی به استعفا دادن نبودند تا اینکه باشگاه مجبور شود، آنها را اخراج کند و به تمام حق و حقوق قرارداد خود دست پیدا کنند.

وجه تشابه بزرگ دیگر این دو مربی، در خنده ها تلخ شان بعد از ناکامی در مقابله دوربین ها است به طوری که بارها شاهد بودیم محمود فکری پس از باخت استقلال مقابل دوربین ها لبخند به لب داشت و در حالی که حکم اخراجش را دریافت کرده بود، با لبخند، باشگاه استقلال را ترک کرد. شب گذشته نیز رونالد کومان با لبخند در انتهای بازی بارسلونا و بنفیکا دیده شد.

کلیدواژه : بارسلونا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید