کد خبر:43311
پ

پخش زنده بازی منچستریونایتد و بارسلونا امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی منچستریونایتد و بارسلونا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان انجام می شود. پخش زنده بازی منچستریونایتد و بارسلونا امشب بازی حساس دو تیم سرشناس منچستریونایتد و بارسلونا امشب در چارچوب مسابقات لیگ اروپا ساعت 21:15 برگزار می شود. شما می توانید این بازی را از سایت یا اپلیکیشن بتاکاپ […]

پخش زنده بازی منچستریونایتد و بارسلونا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان انجام می شود.

پخش زنده بازی منچستریونایتد و بارسلونا امشب

بازی حساس دو تیم سرشناس منچستریونایتد و بارسلونا امشب در چارچوب مسابقات لیگ اروپا ساعت 21:15 برگزار می شود. شما می توانید این بازی را از سایت یا اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان تماشا کنید. برای دانلود اپلیکیشن بتاکاپ کافیست به گوگل پلی یا کافه بازار مراجعه کنید و عبارت بتاکاپ را جستجو نمائید. برای تماشای پخش زنده فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد از سایت بتاکاپ نیز می توانید به قسمت پخش زنده فوتبال بتاکاپ مراجعه نمائید.

شبکه های پخش مستقیم فوتبال زنده بارسلونا و منچستریونایتد از ماهواره

در صورت عدم دسترسی به پخش زنده شبکه 3، شما می توانید از طریق ماهواره یاهست و کانال پرشیانا اسپرت بازی منچستز یونایتد و بارسلونا را به طور زنده تماشا کنید.

پیش بینی نتیجه بازی بارسلونا و منچستریونایتد

پیش بینی این دیدار بسیار سخت است. منچستریونایتد با اریک تن هاخ در هفته های اخیر اوج گرفته و پس از جدایی رونالدو با درخشش رشفورد دوباره همان تیم خطرناک سالهای نه چندان دور شده است. از طرفی بارسلونا با سرمربی جوان خود در مسیر قهرمانی لالیگا قرار دارد و یک تیم قدرتمند را آماده بازی امشب کرده است. ربات پیشبینی بتاکاپ با توجه به سوابق قبلی دو تیم، نتیجه تساوی 1-1 را برای این بازی پیش بینی کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید