کد خبر:45629
پ

روزنامه همشهری فصل مشترک محمودرضا بابایی، قربان زاده و خانی (عضو هیئت مدیره استقلال)

ساعاتی پس از مصاحبه طوفانی جواد نکونام و اعلام رسمی نام محمودرضا بابایی به عنوان فردی که نمی گذارد نکونام در استقلال موفق شود توسط پدر جواد نکونام ، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه ای عجیب به موضع گیری علیه سرمربی و دفاع از محمودرضا بابایی پرداخت. روزنامه همشهری فصل مشترک محمودرضا بابایی، […]

ساعاتی پس از مصاحبه طوفانی جواد نکونام و اعلام رسمی نام محمودرضا بابایی به عنوان فردی که نمی گذارد نکونام در استقلال موفق شود توسط پدر جواد نکونام ، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه ای عجیب به موضع گیری علیه سرمربی و دفاع از محمودرضا بابایی پرداخت.

روزنامه همشهری فصل مشترک محمودرضا بابایی، قربان زاده و خانی (عضو هیئت مدیره استقلال)

روزنامه همشهری فصل مشترک محمودرضا بابایی، قربان زاده و خانی (عضو هیئت مدیره استقلال)

نکته مشترک اسامی همچون محمودرضا بابایی، قربان زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی سازی)، خانی (عضو جدید هیئت مدیره استقلال) فعالیت همگی این اسامی در روزنامه همشهری بوده است.

با این حال قربان زاده برای برائت از محمودرضا بابایی مدعی شد اصلا او را نمی شناسد! و عکس منتشر شده از وی در کنار بابایی را منکر شد و مدعی این بود که در یک لحظه این فرد به طور اتفاقی در کنارش حضور پیدا کرده و عکاسان عکس گرفته اند!

حال با مصاحبه عجیب عضو هیئت مدیره استقلال مشخص می شود جریاناتی از درون باشگاه علیه جواد نکونام در جریان است. با توجه به رابطه خوب محمودرضا بابایی با فرهاد مجیدی و سیدمهدی رحمتی، برخی معتقدند او به اعضای هیئت مدیره استقلال که از دوستان نزدیکش هستند توصیه کرده تا تیم نکونام به ضعیف ترین شکل ممکن وارد مسابقات شود تا در انتهای فصل بتواند مربی مدنظر خود را به استقلال بیاورد.

حتماً به یاد دارید که در موضوع انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال چه سنگ اندازی هایی برای جلوگیری از این اتفاق انجام شد. هر چه که بود حجت کریمی در معدود اقدامات مثبت خود در استقلال توانست نکونام را  ولو صوری و بدون امضای قرارداد رسمی بر خلاف نظر بالادستی ها به استقلال بیاورد.

با رخ دادن این اتفاق، قربان زاده بار دیگر دست به کار شد و علی خطیر با سابقه ای سیاه در باشگاه استقلال را به یکباره به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی کرد و دوستان خود در همشهری از جمله خانی را برای حمایت از خطیر و کارشکنی علیه نکونام به استقلال آورد.

در مصاحبه مضحک خانی در حالی به موضوع مشکل اسپانسر و مالیاتی اشاره شده که ظاهراً جناب خانی و خطیر با هدفی جز این وارد مجموعه باشگاه استقلال شده اند که این مشکلات را حل کنند نه اینکه در مسیر سرمربی تیم سنگ اندازی کنند!

مشخص نیست اگر خطیر و خانی و سایر مدیران استقلال قرار نیست مشکلات مالی استقلال را حل کنند، اصولاً برای چه به استقلال آمده اند؟ آیا آنها از بدهی های سنگین این تیم خبر نداشتند؟

بارها در مطالب قبل عنوان کرده بودیم که خطیر با کدام برنامه مدون درآمدزایی به سمت مدیرعاملی استقلال رسیده است که اعضای هیئت مدیره هم با آن برنامه موافقت کرده اند؟ اگر برنامه ای برای عبور از مشکلات مالی ازائه شده پس چرا امروز آقایان به جای حل مشکلات، همه تقصیرها را بهگردن مدیران سابق و یادگاری های آنها می اندازند؟

هر چه که هست هواداران استقلال به خوبی پشت پرده این موش و گربه بازی آقایان را می دانند و متوجه هستند در این خیمه شب بازی چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ!

 

مزید اطلاع جناب خانی باید بگوئیم اگر حساب باشگاه استقلال امروز مسدود می شود، صرفاً به علت بی کفایتی شخص شما و همکارانتان در هیئت مدیره است که پس از بیش از یک ماه لنگر انداختن در کرسی های مدیریتی استقلال، هیچ قدم مثبتی برای رفع مشکلات این تیم برنداشتید. جناب خانی، جواد نکونام به خوبی می داند که در پچ پچ های محمودرضا بابایی با برخی اعضای هیئت مدیره چه می گذرد و چه برنامه ای برای فراری دادن و ناکامی او در نظر گرفته شده است.

جناب خانی فراموش نکنید، شما یکی از متهمینی هستید که در ماجرای بیرانوند، وقت باشگاه استقلال را در نقل و انتقالات تلف کردید!

خانی، عضو هیئت مدیره استقلال:

اگر مشکل اسپانسر و مالیاتی داریم تقصیر محمود بابایی است؟ چرا به او تهمت می‌زنید؟! 🔹تجمعاتی که علیه استقلال می شود هدفمند و با شیطنت است و طوری جلوه داده می‌شود که انگار کسی در باشگاه کار نمی‌کند. 🔹صحبت های خوبی با همراه اول و بانک شهر شده تا پول استقلال را بدهند و قول هایی داده شده اما صحبتی که می شود شاید چند روز طول بکشد تا به مرحله اجرا برسد. 🔹چرا عده ای طوری رفتار می کنند که انگار ما نمی خواهیم کار کنیم؟ چرا باید اصلا چنین شرایطی باشد؟ 🔹اصلا بابایی چه کسی است؟ چرا این آدم را ما در باشگاه نمی بینیم؟ چرا آدم های این فرد را که ما نمی شناسیم چه کسی است در باشگاه نمی بینیم؟ 🔹ما در این مورد با آقای خطیر حرف زدیم و می گوید او در این باشگاه رفت و آمدی ندارد و نیست. اصلا این فرد چه کسی است؟ چرا اسم این بنده خدا را مطرح می کنند و تهمت می زنند؟ 🔹اگر اسپانسر با باشگاه استقلال قرارداد امضا نمی کند تقصیر آقای ایکس است؟ آدم باید وجدان داشته باشد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید