کد خبر:38995
پ

خلاصه صحبتهای ساپینتو و مورایس در کنفرانس خبری بازی استقلال و سپاهان

خلاصه صحبتهای ساپینتو و مورایس در کنفرانس خبری بازی استقلال و سپاهان را در ادامه بخوانید. خلاصه صحبتهای ساپینتو و مورایس در کنفرانس خبری بازی استقلال و سپاهان 🔹ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سپاهان: خوشحالم که به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگ استقلال شدم. فردا یک […]

خلاصه صحبتهای ساپینتو و مورایس در کنفرانس خبری بازی استقلال و سپاهان را در ادامه بخوانید.

خلاصه صحبتهای ساپینتو و مورایس در کنفرانس خبری بازی استقلال و سپاهان

🔹ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سپاهان: خوشحالم که به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگ استقلال شدم. فردا یک بازی بزرگ و سخت را در پیش داریم. در مقابل یک تیم قوی بازی داریم. من قبلا با آقای مورایس برخورد داشتم و سر تمرین تیم رفتم. امیدوارم بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

🔹او ادامه داد: من دوست دارم کارها برای رقیبمان هم خوب پیش برود. سپاهان رقیب خوبی است و دوست داریم در این بازی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشیم. باعث تاسف است که این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. ما دوست داشتیم هواداران در بازی حضور داشتند تا با انرژی ظاهر شویم. ما این درخواست را قبول می‌کنیم و امیدوارم بازی‌ برگشتمان مقابل سپاهان هم بدون تماشاگر برگزار شود.

🔹باید بگویم که ما نقاط قوت و ضعف تیم سپاهان را مطالعه کردیم. سپاهان هم از نظر آماده‌سازی ایده‌آل نیست. من 4 هفته است که تیم را در دست گرفته‌ام. تمرکز ما روی برد است و امیدوارم گام به گام بتوانیم بازی‌های بهتری ارائه دهیم. بازی برگشت‌مان مقابل این تیم، قطعا بهتر از بازی اول ما خواهد بود. من به باشگاه بزرگی آمده‌ام. باشگاهی که قهرمان بوده است. درست است که با سوپر لیگ ایران آشنایی نداشتم. انتظار من بر حسب رزومه من بالا بود و این انتظارات هم به خوبی برطرف شده است و مجموعه باشگاه تمرکز بالایی دارد و متحد پیش می‌رویم.

🔹بهترین اردوی تدارکاتی برای ما برگزار شد و بازی‌های دوستانه و 10 روز پرفشاری داشتیم. بازیکنان با وجود اینکه به طور ایده‌آل ریکاوری نشدند اما آمادگی لازم را برای بازی دارند.

 

🟡مورایس سرمربی سپاهان: بازی بزرگی فردا برگزار می‌شود / استقلال و سپاهان بلندپرواز هستند

🔸امیدوارم در آینده اسم همدیگر را بشناسیم. من می‌دانم که چقدر بیزینس رسانه‌ در فوتبال چقدر مهم است. نه تنها به عنوان یک بیزینس نگاه کنیم، بلکه علاقه زیادی در نگاه شما دیده می‌شود. من احترام می‌گذارم به علاقه شما و در خدمت شما هستم. تا امروز ممکن نبود اما فکر می‌کنم از الان با هماهنگی و سازماندهی و به خاطر شروع لیگ می‌توانیم از هم بخواهیم که کارمان را انجام دهیم تا علاقه و اشتیاق را به شکلی مثبت در میان طرفداران فوتبال افزایش بدهیم. آرزوی موفقیت برای همه شما دارم.

🔸اگر سوال شما تنها در خصوص این است که چه احساسی درباره بازی فردا دارم باید بگویم که بازی بزرگی در لیگ است. بین 2 باشگاه بلندپرواز و دارای بازیکن باکیفیت. حسی که من دارم این است که می‌توانند بازی خوبی ایجاد سازند. یک بازی کلاسیک از نظر من است. نمی‌توانید پیش بینی نتیجه بکنید. بازی متفاوتی نسبت به بقیه است. حس و حال متفاوتی خواهد داشت و قطعا بازی فردا لذت بخش خواهد بود. این چیزی است که می‌تواند بازی فردا به خوبی نشان دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید