کد خبر:45736
پ

خطیر مامور سوزاندن نکونام | تکرار بلاهایی که سر شفر آورد

همانطور که پیشتر گفته بودیم، علی خطیر در استقلال مامور به خطاست. او که پیشتر به کارشکنی در مسیر موفقیت وینفرد شفر معروف شده بود، اینبار شمشیر را برای نکونام از رو بسته و بدون نظر سرمربی اقدام به جذب بازیکن از کانال های معلوم الحال می کند. خطیر مامور سوزاندن نکونام | تکرار بلاهایی […]

همانطور که پیشتر گفته بودیم، علی خطیر در استقلال مامور به خطاست. او که پیشتر به کارشکنی در مسیر موفقیت وینفرد شفر معروف شده بود، اینبار شمشیر را برای نکونام از رو بسته و بدون نظر سرمربی اقدام به جذب بازیکن از کانال های معلوم الحال می کند.

خطیر مامور سوزاندن نکونام | تکرار بلاهایی که سر شفر آورد

اتفاقی که در فوتبال آماتور هم رخ نمی دهد که مدیرعامل یک تیم بدون نظر مثبت سرمربی مبادرت به نامه نگاری برای جذب بازیکن و خرید بلیط برای سفر به تهران کند و در نهایت سرمربی از پذیرش بازیکن معرفی شده توسط مدیر عامل امتناع کرده و میانه طرفین در این خصوص شکراب شود!

با توجه به رصد اتفاقات فعلی در استقلال، به نظر می رسد علی خطیر همانگونه که نقش اصلی در تخریب تیم وینفرد شفر را با ایجاد حواشی فراوان در آن برهه بازی کرد (از درگیری با منشا و سرماخوردگی اجباری الهیار صیادمنش تا ایجاد تفرقه بین بازیکنان به گواه بازیکنان وقت استقلال) اینبار قصد دارد با همن سناریو، از همین ابتدای فصل، نیمکت استقلال را با بحران مواجه کند.

در نهایت باید به حال وزارت ورزش و نهادهای ذی ربط تاسف خورد که صلاحیت فردی که تا پیش از این به 5 سال محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبالی محکوم شده بود را برای نشستن روی صندلی مدیر عاملی استقلال تائید کردند.

البته خطیر هم در مسیر اجرای فرامین آقایان بالادستی گماشته ای بیش نیست و اختیاری از خود ندارد.

 

روز گذشته حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی قبلی استقلال با انتشار یک استوری به ناتوانی خطیر در جذب بازیکنان مدنظر نکونام طعنه تلخی زد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید