کد خبر:46062
پ

حمله تند پیشکسوت استقلال به کسر 4 امتیاز از سپاهان: فقط به نفع پرسپولیس رای دادند!

اکبر کرگرجم پیشکسوت قدیمی استقلال نسبت به حکم مضحک کمیته انضباطی مبنی بر کسر 4 امتیاز از سپاهان واکنش نشان داد و آن را به ضرر استقلال و سپاهان و به سود پرسپولیس عنوان کرد. حمله تند پیشکسوت استقلال به کسر 4 امتیاز از سپاهان: فقط به نفع پرسپولیس رای دادند! عجیب است که کمیته […]

اکبر کرگرجم پیشکسوت قدیمی استقلال نسبت به حکم مضحک کمیته انضباطی مبنی بر کسر 4 امتیاز از سپاهان واکنش نشان داد و آن را به ضرر استقلال و سپاهان و به سود پرسپولیس عنوان کرد.

حمله تند پیشکسوت استقلال به کسر 4 امتیاز از سپاهان: فقط به نفع پرسپولیس رای دادند!

عجیب است که کمیته انضباطی بعد از بررسی وضعیت قراردادهای باشگاه سپاهان فقط ۴ امتیاز از این تیم کم کرد. این چه معنیایی دارد! اصلاً بر چه متر و معیاری این ۴ امتیاز کم شد؟ لابد به ازای هر چهار هفته یک امتیاز کم کرده‌اند که این خنده دار است! اینکه نشد رای. وقتی تیمی تخلف می‌کند و از امتیازاتش کسر می‌شود همان امتیازات را به تیمی می‌دهند که روبرویش بازی کرده و نتوانسته امتیاز بگیرد. الان اقدام کمیته انضباطی فقط به نفع پرسپولیس شد که به صدر جدول رفت. وقتی نه به استقلال امتیاز اضافه شد و نه امتیازات سپاهان به اندازه قبل باقی ماند فقط پرسپولیس سود برد و به صدر جدول رفت. الان هواداران سپاهان حق دارند نسبت به این موضوع گله‌مند باشند. من این حق را برای هواداران استقلال هم قائل هستم. همینطور دیگر تیم‌هایی که در این ۴ هفته روبروی سپاهان بازی کردند و باختند. اگر الان کمیته انضباطی می‌گوید این تیم نباید از این به بعد از بازیکنان بالای سقف قراردادش استفاده کند پس قبل از این هم نباید استفاده می‌کرده و این خودش یک تخلف است. از این چند بازیکنی که اعلام شده بالای سقف قرارداد هستند چند نفرشان روبروی استقلال به میدان رفتند؟ مگر همین رضا اسدی که الان اسمش جزو بازیکنان بالای سقف است به استقلال گل نزد؟ چطور ممکن است بازیکنی که بالای سقف قرارداد قرارداد بسته به استقلال گل بزند آن وقت امتیاز همان مسابقه که استقلال با گل همین بازیکن شکست خورده به استقلال برنگردد! این اتفاقات عادلانه و جوانمردانه نیست من کاملاً می‌فهمم که در این وسط فقط پرسپولیس سود کرد و استقلال و سپاهان ضرر کردند. متاسفم که این حرف‌ها را می زنم اما ظاهراً از هر طریقی در حق استقلال اجحاف می‌شود تا این تیم از صدر دور بماند و برعکس کارهایی به نفع پرسپولیس صورت می‌گیرد که این تیم بتواند مشکلات و ایراداتش که در طول مسابقات لیگ برتر دارد را از این مسیر جبران کند. مثل بازی این تیم مقابل ذوب آهن و پیروزی شان با گل آفساید.

 
پی نوشت: در ده سال اخیر سابقه نداشته کمیته انضباطی حکمی دهد که به معنای واقعی کلمه، منافع تیم پرسپولیس به خطر بیفتد. این کمیته قرار بود در صورت عدم پردخت مطالبات تیم شهرخودرو توسط باشگاه پرسپولیس تا یک ضرب الاجل معین، اقدام به کسر امتیاز ز این تیم کند اما اینگونه نشد. یا در مثالی دیگر خرداد 1400 به عنوان آخرین مهلت پرداخت 15 میلیارد بدهی انباشت پرسپولیس عنوان شد اما تا آن تاریخ این عدد تسویه نشد و امتیازی هم از این تیم کسر نشد! البته از مجموعه فدراسیونی که با کودتا روی کار آمده و با دستور از بالا، جای مهمان و میزبان را عوض می کند، انتظاری جز این نمی رود و مطرح شدن این صحبت ها برای این است که آقایان تصور نکنند، افکار عمومی از هدف اصلی تصمیمتشان اطلاعی ندارد.

کلیدواژه : استقلالسپاهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید