کد خبر:45143
پ

جواد نکونام با عفو رهبری سرمربی استقلال شد

سرانجام با پیگیری های فراوان وزیر ورزش و شخص مدیرعامل استقلال، جواد نکونام با عفو رهبری و ابراز ندامت از اشتباهات گذشته، به فوتبال بازگشت. جواد نکونام با عفو رهبری سرمربی استقلال شد پایگاه خبری وزارت ورزش ساعاتی پیش با انتشار خبر رسمی سرمربیگری نکونام در استقلال نوشت این اتفاق با پیگیری وزیر ورزش از […]

سرانجام با پیگیری های فراوان وزیر ورزش و شخص مدیرعامل استقلال، جواد نکونام با عفو رهبری و ابراز ندامت از اشتباهات گذشته، به فوتبال بازگشت.

جواد نکونام با عفو رهبری سرمربی استقلال شد

جواد نکونام با عفو رهبری سرمربی استقلال شد

پایگاه خبری وزارت ورزش ساعاتی پیش با انتشار خبر رسمی سرمربیگری نکونام در استقلال نوشت این اتفاق با پیگیری وزیر ورزش از نهادهای ذی ربط محقق شده است.
نکونام ۲ دستیار ایرانی و ۲ دستیار خارجی را در کادرفنی خودش به کار خواهد گرفت. گفته می‌شود بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های خارجی در کادرفنی جدید استقلال خواهند بود. ضمن اینکه گفته می‌شود، نکونام با ۳ بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال در فصل جدید نیز به توافق رسیده است.
همانطور که پیشتر عنوان کرده بودیم، علت تعویق اعلام سرمربیگری نکونام در استقلال مشکل فعالیت های سیاسی او بوده است و او با پذیرش اشتباهات گذشته و امضای تعهدنامه به نیمت استقلال رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که پست ها و استوری های سیاسی سرمربی پرسپولیس در جریان اعتراضات مردمی نیز موجود است اما وی نه تنها ممنوع الفعالیت نشد بلکه با متهم کردن بالاترین مسئولین نظام مبنی بر اینکه به واسطه فعالیت های سیاسی اش به او اجازه قهرمانی نمیدهند، بدون مشکل به کارش ادامه داد و اتفاقاً او را به عنوان قهرمانی نیز رساندند!
پیشتر گفته بودیم که گل محمدی پس از اینکه رویه ش در خصوص اتفاقات پائیز گذشته را تغییر داد، به یکباره از جهنم به بهشت نقل مکان کرد و سوت ها به سود او و تیمش دمیده شد و بازیکنانی که در مقطعی منفور هواداران این تیم بودند، به ستاره های تیمش تبدیل شدند (یا تبدیلشان کردند!)

 

تنها تفاوت نکونام و گل محمدی این بود که امضای تعهدنامه توسط یحیی رسانه ای نشد اما تعهدنامه نکونام رسانه ای شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید