کد خبر:45573
پ

تلاش ها برای جلوگیری از مشمولیت سربازی میلاد سرلک بی نتیجه ماند

در حالی که باشگاه پرسپولیس به تصور اینکه مشکل سربازی میلاد سرلک هافبک ملی پوش خود را با لابی با مسئولین سازمان نظام وظیفه و بند و تبصره ای حل خواهد کرد اما ایسنا از عدم موافقت نظام وظیفه با تعویق یک ساله مشمولیت سرلک خبر داد. تلاش ها برای جلوگیری از مشمولیت سربازی میلاد […]

در حالی که باشگاه پرسپولیس به تصور اینکه مشکل سربازی میلاد سرلک هافبک ملی پوش خود را با لابی با مسئولین سازمان نظام وظیفه و بند و تبصره ای حل خواهد کرد اما ایسنا از عدم موافقت نظام وظیفه با تعویق یک ساله مشمولیت سرلک خبر داد.

تلاش ها برای جلوگیری از مشمولیت سربازی میلاد سرلک بی نتیجه ماند

تلاش ها برای جلوگیری از مشمولیت سربازی میلاد سرلک بی نتیجه ماند

بر اساس گزارش ایسنا، سرلک می بایست اول شهریور خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند. با این شرایط سرلک در بهترین حالت به 3-4 بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ خواهد رسید و پس از آن باید خود را مهیای حضور در تیمی نظامی مثل ملوان یا فجرسپاسی کند.

با این فعل و انفعالات بدون تردید پرسپولیسی ها می بایست برای جذب سعید عزت اللهی تلاش بیشتری کنند چرا که آنها با کمال کامیابی نیا به تصور اینکه مشکل سربازی سرلک حل شده، خداحافظی کرده اند و مسعود ریگی کوتاه قامت را جذب کرده اند که اگر بازیکن با کیفیتی بود، مورایس او را از دست نمی داد.

این خبر شوک بزرگی به هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی در آستانه شروع لیگ محسوب می شود چرا که با توجه به حضور عزت اللهی در تمرینات وایله و افزایش مبلغ رضایتنامه او، کار جذب او بسیار سخت به نظر می رسد.

مدیران پرسپولیس که به تازگی از منابع نامعلوم 200 هزار دلار قسط رادوشویچ را پرداخت کرده اند احتمالاً می بایست برای جذب سعید عزت مبلغی حدود 450 هزار دلار به وایله برای رضایتنامه ش بدهند.

آیا باز هم هوادار متمول ناشناس دست به کار می شود؟

حال سرلک هم باید مثل سیاوش یزدانی و مرادمند به خدمت اعزام شود و باید دید مسئولین پرسپولیس در خصوص اشتباه بزرگ خود در تمدید قرارداد بازیکن مشمول چه واکنشی خواهند داشت و باز هم با لابی می توانند قانون را دور بزنند یا خیر؟

در مرتبه قبلی سلطانی فر به داد پرسپولیس رسید و ترابی و بیرانوند را از اعزام به خدمت نجات داد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید