کد خبر:46971
پ

بهترین ترکیب استقلال در دربی 103 کدام است؟

دربی 103 در راه است و هواداران استقلال با توجه به درخشش خریدهای جدید پرسپولیس و آمادگی روحی روانی بالای شاگردان اوسمار، شانس کم یبرای پیروزی تیمشان مقابل تیم پرسپولیس قائل هستند چرا که تعداد بازیکنان معمولی و ضعیف ترکیب استقلال به مراتب بیشتر از بازیکنان با کیفیت این تیم است. پنالتی زن استقلال در […]

دربی 103 در راه است و هواداران استقلال با توجه به درخشش خریدهای جدید پرسپولیس و آمادگی روحی روانی بالای شاگردان اوسمار، شانس کم یبرای پیروزی تیمشان مقابل تیم پرسپولیس قائل هستند چرا که تعداد بازیکنان معمولی و ضعیف ترکیب استقلال به مراتب بیشتر از بازیکنان با کیفیت این تیم است.

پنالتی زن استقلال در دربی کیست؟

بهترین ترکیب استقلال در دربی 103 کدام است؟

بهترین ترکیب استقلال در دربی 103 کدام است؟

در درون دروازه استقلال چاره ای جز استفاده از حسینی ندارد. گلری که تعداد باخت های دربی اش که بیشتر آنها نیز به واسطه اشتباهات خودش بوده، بیشتر از بردهایش است و به عنوان یک بازیکن بازنده در دربی ها لقب گرفته است. ضعف او در خروج از دروازه در ارسال ها همچنان پابرجاست و این در حالیست که پرسپولیس هم ارسال کننده های خوبی دارد و هم تمام کننده قهاری همچون آل کثیر.

در خط دفاعی باید دید آیا نکونام ریسک می کند و با یک سورپرایز بزرگ از سیستم سه دفاعه به 4 دفاع سوئیچ می کند یا خیر؟ اما با توجه به قدرت تهاجمی بالای تیم پرسپولیس به نظر می رسد نکونام چاره ای ندارد تا از سیستم سه دفاعه که در موقع دفاع به 1-4-5 تبدیل می شود استفاده کند تا فضای حرکت وینگرهای پرسپولیس از کناره ها را محدود کند.

سه مدافع میانی استقلال در این سیستم احتمالاً سیلوا، سلیمی و سهرابیان خواهند بود.

دو بال کناری استقلال نیز ابولفضل جلالی و میلاد فخرالدینی هستند که اگر نکونام از پیمان بابایی خوش فرم و بلند قامت تر به عنوان بال راست آبی ها در این دیدار استفاده کند، به نظر می رسد تا حد زیادی قادر به مهار اورونوف، عبدالکریم حسن و ترابی خواهد بود. حال باید دید آیا نکونام این سورپرایز ویژه را برای اوسمار در روز بازی رو خواهد کرد یا خیر؟  استفاده از صالح حردانی در این پست، آخرین میخ تابوت استقلال در دربی پیش رو را خواهد کوبید و آبی ها قطعاً بازنده دربی لقب خواهند گرفت.

4 هافبک میانی آبی ها نیز روزبه چشمی، مهدی پور، ماشاریپوف و رضاوند خواهند بود. با توجه به افت رضاوند در بازی های اخیر، او انگیزه زیادی به نمایش کیفیت فنی خود در این بازی بزرگ خواهد داشت.

تک مهاجم آبی ها نیز بلانکو آرژانتینی است.

نیمکت نشینان استقلال در این بازی احتمالاً آرمان رمضانی، میلاد محمدی، پیمان بابایی، حامدی فر، حردانی، مرادمند، خالدآبادی خواهند بود.

 

به طور واضحی استقلال از کمبود بازیکن در میانه میدان رنج می برد و عمده بازیکنان ان تیم فیزیکی و قدرتی هستند.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • خویچا کواراتسخلیا 10 مارس 2024 / 10:12 ب.ظ

    فکر نکنم فخرالدینی رو بزاره
    همون حردانیو بازی میده و ۱ _۰ می بازه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید