کد خبر:35555
پ

اعتراف طنز سرمربی پرسپولیس به معافیت وحید امیری

سرمربی پرسپولیس در واکنش به خبر معافیت جعلی وحید امیری واکنش نشان داد. اعتراف طنز سرمربی پرسپولیس به معافیت وحید امیری پس از اینکه روز گذشته بدنساز استقلال نسبت به موقت بودن معافیت پزشکی وحید امیری که به واسطه مشکل واریکوسل اخذ شده بود، واکنش نشان داد؛ امروز سرمربی پرسپولیس نسبت به این قضیه واکنشی […]

سرمربی پرسپولیس در واکنش به خبر معافیت جعلی وحید امیری واکنش نشان داد.

اعتراف طنز سرمربی پرسپولیس به معافیت وحید امیری

اعتراف طنز سرمربی پرسپولیس به معافیت وحید امیری

پس از اینکه روز گذشته بدنساز استقلال نسبت به موقت بودن معافیت پزشکی وحید امیری که به واسطه مشکل واریکوسل اخذ شده بود، واکنش نشان داد؛ امروز سرمربی پرسپولیس نسبت به این قضیه واکنشی نشان داد که به سوژه طنز رسانه ها تبدیل شده است.

گل محمدی در این خصوص مدعی شده، امیری در مقطعی مشکلی داشته و معافیت خود را دریافت کرده و پس از آن، مشکلش حل شده است و امروز بدون مشکل برای پرسپولیس بازی می کند. این ادعا در حالی طنز به نظر می رسد که ثبت کارت معافیت وحید امیری مربوط به سال 91 است اما این بازیکن در برنامه زنده تلویزیونی در سال 93 (برنامه 90) اعتراف کرد که معافیت پزشکی دریافت نکرده و امید به تمدید معافیت تحصیلی اش از طریق پذیرش در آزمون دکتری داشت. سوال اساسی امروز این است که اگر او در همان مقطع کارت معافیت خود را در جیب داشت چرا مقابل عادل فردوسی پور از آن صحبتی نکرد؟

 

مسئله دیگر اینکه حتی به فرض معافیت پزشکی وحید امیری به دلیل واریکوسل در آن مقطع، آیا عادلانه است که امروز که مشکل این فرد حل شده، مثل میلیون ها جوان سالم دیگر به خدمت سربازی نرود؟ در واقع قانونگذار معافیت را برای او در زمانی صادر کرد که وی مشکل واریکوسل داشته و به نوعی اعزام به خدمت وی را منوط به ادامه دار شدن این مشکل به تعویق انداخته اما وقتی این مشکل حل شده چرا او نباید به خدمت سربازی اعزام شود؟

این سوالیست که مسئولین سازمان نظام وظیفه باید به آن پاسه دهند چرا که اینگونه حق بسیاری از جوانان این مرز و بوم ضایع خواهد شد و یا راه برای دور زدن قانون و گرفتن معافیت برای بسیاری از از این طریق باز خواهد شد. به طور مثال آیا فردی در موقع اعزام به خدمتش مدارک مربوط به شکستگی پای خود را ارائه کند، به او هم کارت معافیت دائم اعطا می شود؟ یا وقتی مشکلش حل شد، مشمول اعزام مجدد به خدمت خواهد شد؟

در سند زیر نیز به طور عینی مشاهده میکنید که قید شده اگر فردی بیماری خودرا تحت عمل حراحی قرار دهد مشمول دریافت معافیت دائم نمی شود.

از این گذشته، سردار باران چشمه به طور رسمی از وحید امیری به عنوان یکی از بازیکنانی که کارت معافیت خود را جعل کرده بودند یاد کرد و به نظر می رسد سازمان نظام وظیفه می بایست در این خصوص اعلام موضع کند که چه اتفاقی در خصوص صدور کارت معافیت وحید امیری افتاده است که بازیکنی که به دلیل معافیت پزشکی از اعزام به خدمت گریخته چطور این روزها در کمال صحت و سلامت در مستطیل سبز، پول های میلیاردی را جارو می کند و به ریش میلیون ها جوان ایرانی می خندد. مگر قانون برای همه یکسان نبود؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 25 فوریه 2022 / 5:06 ب.ظ

    ادب هم خوب چیزیه

  • ناشناس 24 فوریه 2022 / 8:56 ب.ظ

    شما چرا هروقت. کم میارین عن بازکنای پرسپولیس رو مزه میکنین اگه ادعای دارین شکایت کنین وجواب بگیرین چرا با سفسطه و مغلطه میخواین سربازان خودتون رو فراری بدین!!!

    • علی 27 فوریه 2022 / 11:25 ق.ظ

      اونی که گفتی خودت و تیمت و هواداراش میل می کنند . درست مثل درصد محمدی که چیز مربی استقلال قهرمان رو میل کرد . پس خفه شو لنگیه کیسه کش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید